- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


måndag 7 augusti 2023

TILLBAKA TILL RUTINERNA


 Semestern är slut och det känns som om jag har varit ledig hur länge som helst. Jag är redo för arbete igen. Är ni det också?

Vi har sannerligen inte legat på latsidan under ledigheten, nej tvärtom. Fast jag har insett en sak under åren - ju fler fysiska aktiviteter jag gör eller hinner med, desto mer ledig känner jag mig. Utåt sett ser det säkert ut som om vi röjer och aldrig vilar, men det gör vi. Tro mig.

Tack alla ni som hejat på oss genom kommentarer och tummar upp på Instagram när bloggandet fick vila lite till förmån för de snabbare uppdateringarna av trädgård och byggande. Nu kommer en lugnare period och bloggen blir åter igen den plattform som jag vill spara och dokumentera mycket på igen. Tack alla ni som fortsätter att hänga med. Nu rullar vi igång igen.

Kram

Sussie 

Inga kommentarer: