- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


lördag 27 maj 2023

NU JÄSINGEN SKA DET BLI LITE MER VERKSTA’


 Vi… eller JAG har pratat om att skaffa får i flera år. Första gången för säkert 25 år sedan. Av olika rutiga och randiga skäl så har det inte kommit längre än till prat. Mycket snack och lite verkstad typ.

Nu känner jag väl ändå att jag är bra mycket längre i fårplanerna än vad jag någonsin varit. I sommar ska jag i alla fall gå kurs

Ska man ha djur ska man veta hur de ska ha det för att ha det riktigt bra. 

Nu fattas det bara får. Finns det någon i närheten som skulle kunna tänka sig att låna ut 2-3 stycken på sommarbete! Att hyra sommarfår innan jag bestämt mig för vilken ras vi ska ha skulle vara perfekt!

Hör av dig via kommentar här på bloggen eller via mail om du vill låna ut eller hyra ut sommarfår till oss.

susanne@grannemedselma.se

Puss från Suss!




Inga kommentarer: