- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


fredag 24 februari 2023

PÅ MIN SPOTIFYLISTA

Fredag eftermiddag 




Dags att dansa in helgen igen.

Vid årsskiftet kom ett meddelande från Spotify om att man kunde kategoriseras som lyssnare utifrån vilken musik man lyssnat på under året som gått.

Jag kategoriserades som Astrounat. En person som gärna lyssnar på olika genrer och musikstilar. Det stämmer verkligen. Det är mycket som är bra. Varför välja bara nåt yttepytte-område 😅 

Maken däremot har lyssnat på samma genre lika länge som han levt. Våran musiksmak skiljer sig ganska mycket åt. Han får åtminstone lyssna på gott och blandat när vi lyssnar på mina listor medan jag får hålla till godo med samma godisbit om och om och om igen om vi lyssnar på hans

Här är ett axplock från min lista på Spotify. Allätare var ordet.


Une histoire de plage - Birgitte Bardot

At last - Ella Fitzgerald, Joe Pass

Touché D’amour - Chris Rea

True Love Will Never Fade - Mark Knopfler

England Skies - Shake Shake Go

Tomorrow is Waiting - The Mamas


2 kommentarer:

Anonym sa...

60-talsmusiken har allt, pop, ballader odödliga klassiker som man blir glad av, samt det bästa av allt - The Shadows!!!!!

Anonym sa...

Det blev jättefint!