- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


lördag 18 februari 2023

~ BRÖSTPANEL DEL 1 - ÅTERBLICK ~

 

Jag gillar verkligen tapeten vi har i vårt sovrum. Ränderna går liksom aldrig ur…

När vi gjorde iordning vårt sovrum i början av vår renoveringsresa kunde vi inte lägga varken tid eller pengar på just det rummet, det fanns ju så många andra rum som också behövde göras iordning.

Panelen blev en budgetlösning där vi målade nedre delen av väggen och sedan satte en list mellan det målade och tapeten.

Jag kan väl inte direkt påstå att jag retat mig på den där lösningen under alla år, men faktum är att jag alltid sett det som en provisorisk lösning i väntan på annat.




Här mäter vi in var skjutdörren in till klädgarderoben skulle vara. 

Nästa inlägg kommer att ta er med på arbetet med att bygga den nya panelen. Kanske kan det ge tips till er som också vill ha en riktig bröstpanel med speglar i något rum där hemma.

Stay tuned.


Kram

Sussie


Inga kommentarer: