- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


lördag 23 januari 2021

Till Sussie från tomten

 Hej alla!

Vissa inredningsdetaljer kan vara små men fyller ändå ett helt rum. 

Första gången jag såg den här ljusmanschetten visste jag att jag en sådan skulle hamna hemma hos oss.


Jag håller med - den är verkligen speciell. Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag tycker den är så snygg att den borde kosta som den kostar eller om den egentligen lika gärna skulle kunna inhandlas i i en butik där varorna inte kostar mer än  runt 20 kronor . 

Det är något med manschetten som får mig att undra över just det. Kanske är det därför jag blev så betuttad i den. Antingen gillar man den eller också tycker man att den är anskrämlig. Jag själv är som sagt helt såld och köpte den till mig själv i julklapp. .


Alldlels snart ska vi montera en skohylla i hallen. En sådan där klassisk funkismodell med väggfästen och rundstavar. Men först: Raymond har beställt en speciell kaka till kaffet så nu blir det bak en timme framöver. Äntligen har jag hittat tillbaka till bakglädjen igen!

Kram Sussie

Inga kommentarer: