- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


tisdag 22 augusti 2023

BIOLOGISK MÅNGFALD

 Jag går igenom en liten park ibland när jag parkerar bilen och hastar till något möte inne i stan. På våren är det sagolikt vackert när magnoliorna blommar. Många gånger stannar jag upp i den där lilla parken och tänker på vad vackert allt är när man inte jagar. När mellanrummet mellan punkt A och B får ta plats i både tid och rum.



Idag fick jag syn på ett väldigt enkelt, billigt - och fint- alternativ till de där små insektshotellen som man kan köpa, men som kanske inte alltid fyller så stor funktion. Vi ska ta ner några träd frampå och det här ska jag lägga på minnet. 

Nu blir det bubbelbad i kvällningen. Vi har hittat en härlig rutin i allt plaskande borta i poolhuset. Först ett träningspass i poolen, sen kvällsmat och så avslutning i bubbelbadet. Sen är kroppen mätt, mjuk och härligt avslappnad. Vi sover som om vi skulle få betalt för det efteråt. Känner mig otroligt lyckligt lottad!

Kram Sussie


1 kommentar:

Anonym sa...

Så mysigt det låter❤️