- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


torsdag 2 februari 2023

~ LÅNGSAM LYCKA I EN KOPP ~


Det är torsdag. Jag är trött. Trött, men ändå mer pigg än vad jag brukar vara på torsdagar. Jag tror det är för att vi bytt månad till februari. Jag tror det är för att ljuset sakta återvänder. Jag tror det är för att kaffet dricks ur fina kaffekoppar istället för ur en mugg i all hast.

De där ögonblicken  när livet levs lite långsammare och jag hinner med att njuta. Det är de bästa stunderna. 

Tänk ändå, att lycka kan vara så enkelt, som att stillsamt i lugn och ro dricka kaffe ur en fin kopp. En helt vanlig torsdag i februari. 


 Kram 

Sussie


P.S  Där som tallrikshyllan är skulle jag vilja ha ett platsbyggd skafferi istället. Ett sånt där som sväljer en massa och där jag kan få utlopp för min passion för burkar som står i givakt. Dags att dammsuga nätet på snygga inspirationsbilder med andra ord Kommer garanterat att dela med mig av dem här på bloggen sen. Bra inspiration ska delas! D.S


Inga kommentarer: