- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


lördag 11 februari 2023

~ ÅTERBLICK ~

 Att ha en blogg är verkligen som att ha tillgång till en jättestor minnesbank. Det är roligt att bläddra tillbaka och läsa om saker vi drömt om, förverkligat eller skrotat. 

Mitt första blogginlägg minns jag tydligt. Jag satt länge innan jag vågade publicera det. Att jag överhuvudtaget började blogga berodde på att jag var putt över en bekant som alltid frågade om vi var färdiga med renoveringen av vårt hus än. Varje gång fick jag svara nej och aldrig fick jag berätta om allt vi faktiskt h a d e  hunnit med sedan frågan ställdes förra gången. 

För att inte hamna i en känsla av att aldrig bli färdiga började jag dokumentera våra framsteg i en blogg. 

Så kan det gå. Nu är känslan av irritation bytt mot tacksamhet istället. Hade inte vår bekant ställt samma fråga som en hackig LP-skiva hade första blogginlägget aldrig skrivits.

Klicka här om du vill läsa mina första stapplande steg in i bloggvärlden för nästan 16 år sedan. 

16 år!! Det är ju inte klokt.

Kram

Sussie 

Inga kommentarer: