- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


tisdag 7 februari 2023

~ 3 TISDAGS T ~

 Tapetval

Vi ska tapetsera i dotterns gamla flickrum. Vi har alltid haft enfärgade väggar där. Så praktiskt när barnen var små. Ville de byta färg så var det bara att måla. Rummet har varit gult, turkos, vitt, blått, ja alla möjliga och omöjliga färger. Nu längtar jag efter en tapet, men har så otroligt svårt att välja. Det finns ju så många fina.













Tror jag har bestämt mig. Mer om det i ett kommande inlägg.

Träningspass

Kors i krösamoset! Jag kom iväg på ett träningspass igår. Körde styrketräning en halvtimme innan jobbet drog igång. Ingen sak när gymmet finns i samma byggnad som jag arbetar. 

Det är ett ganska litet och slitet träningsrum men don efter person. Känner mig rätt schleten jag med.


Tv-serie

Vi har börjat titta på serien  Den farliga leken på SVT Play.  Usch vilken hemsk början! Känner på mig att det är en serie som jag vill se, men som kräver en mobiltelefon i handen som jag kan fippla med ibland när det blir för hemskt att titta på.


Kram
Sussie


1 kommentar:

Lena Hjalmarsson Wahlberg sa...

Precis! Det finns massor av tapeter att välja på😊. Själv har jag köpt en tapet jag sett hos @hemmavidoss. Ligger på väntan nu, passade på när stuvbutiken hade kampanj på dem👍