- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


måndag 23 januari 2023

~ LITE MEN NAGGANDE GOTT ~


 Det är ändå lite roligt att jag 2017 bara skrev ett enda inlägg på bloggen och i år har jag publicerat tjugo stycken. Hittills. För än är det många dagar kvar av januari 2023. Blogglusten har varit ett uppdämt behov tror jag.

Man kan ju lugnt säga att uttrycket ”lite men naggande gott” verkligen stämmer in med mitt bloggengagemang för sex år sedan.

När jag ser inlägget önskar jag att jag hade kvar den där kryddkarlbergaren.  Inte för att krydda sötpotatis eller andra maträtter med utan för att jag tycker växten är fin. Mjuka blad som gör att man vill ta på den.

Jag har dock aldrig sett den i någon blomsteraffär så jag måste ha kommit över den på något annat sätt där och då. Ska försöka hålla utkik efter en ny.

Vill du läsa hela inlägget från 2017 klickar du här. Det är inte mycket, men det är naggande gott.


Kram

Sussie

Inga kommentarer: