- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


tisdag 10 januari 2023

3 tisdags T

Tack

Kul att ni som följer mig på Instagram gett förslag på vad ni vill att jag skriver om på både blogg och Instagram. Just nu leder poolbygget även om trädgård hamnar på god tvåa. Tack för att ni låter mig veta. Ni kan även kommentera här på bloggen ifall ni har några förslag. 💕

Tupplur

För länge sedan skulle jag väl aldrig ta en tupplur. Det gör väl bara äldre människor! Igår tog jag en tupplur när jag kom hem efter jobbet. Det är nog bara att inse. Jag har passerat gränsen för vad jag definierade som gammal när jag var lite yngre. Vet inte vad som är värst. Att erkänna att jag blivit gammal nog för att älska en tupplur eller att jag var en smula förutfattad i min åsikt förr. Såklart att unga, kloka människor också unnar sig en tupplur, även om jag själv aldrig gjorde det då.

Tittut

Kålen, chilin, paprikan. Alla fröer som jag sådde på ledigheten har grott . Titt ut små sköningar! I år kommer ni inte leva tills ni (själv)dör eftersom jag kommer att fokusera på SKÖRDEN och plocka er när ni är som finast, trots att köksträdgården inte kommer att vara lika vacker efter det.


Sussie


Inga kommentarer: