- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


torsdag 31 juli 2014

Köptips och citrongul inredning på marint tema


Innan jag gick på semester sa jag till mig själv:

- Inte tänka på jobbet förrän i augusti! 

Jag har hållit löftet till mig själv. Är det något jag är bra på, så är det att fokusera även om det innebär omvänd fokusering, att låta bli just detsamma.
Imorgon är det första augusti och jag kan nu tillåta mig att mentalt börja förbereda mig på en rolig, spännande och otroligt utvecklande höst.


Sommaren har inneburit fantastiska bad och jag som aldrig förut gillat kvällsdopp har skymningsbadat både en och två gånger denna sommar.



Alla strandbesök har slitit hårt på handdukarna. Nya har inhandlats. De får INTE följa med till stranden!

Bondelid har fina handdukar i marint tema. De är stora och härliga och har ett fantastiskt bra pris. 150 kronor styck kostar de och hävdar sig minst lika bra som skrythandduken från Lexington.



Nästa inlägg kommer att handla om köksträdgården som håller på att ta form här hemma Det är fem år sedan jag sist hade en köksträdgård. Den fick nämligen ge plats till Stallets parkering.

Gissa om jag har längtat efter att få odla igen.

Kram Sussie

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej. Var har du köpt bondelid badlakanet?? Med vänlig hälsning, Therese