- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


söndag 24 mars 2013

Öppna hyllor i köket


Vi har öppna hyllor ovanför diskbänken. Jag gillar det, eftersom man kan byta utseende efter tycke, smak och årstid.

Ibland blir man hemmablind och tänker inte på vad som står på hyllorna. När jag tog kortet ovan så märkte jag direkt vad jag ville ändra på. Ett bra tips faktiskt! Att ta kort på sitt hem och sedan titta på korten i datorn...

Jag har bytt ut två saker och det blev verkligen skillnad!
Vad jag bytte ut får ni se i nästa inlägg.

I nästa inlägg har ni också chans att vara med i en utlottning av ett presentkort värt 500 kronor.

Håll utkik!

Kram Sussie

7 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Håller verkligen med om att det är bra att titta på bilder. Man får en annan syn då. Fint kök du ar... Kraaaam Pia

Anonym sa...

Uj, va' fint kok du har!
Letar inspiration eftersom vi antligen bygger nu till sommaren efter lang langtan hem... fick en stor dos av din fina bild!
Tack!
Andriette

PS:Ar det nagon handig som snickrat de jattevackra hyllorna?

Millygarden sa...

Fina hyllor...gillar det och försöker verkligen få med Gubben på den linjen här hemma.

Glad Påsk!
Kram Marina

Marit sa...

Jeg elsker åpne hylleløsninger, det er så fint og koselig!:)

Ha en riktig fin kveld og god påske!

Klem Marit

Hanna sa...

Ville bara titta in och önska en Glad Påsk.
Kram
Hanna

Anonym sa...

Sa jattefina hyllor!
Ar de 'platssnickrade'?

Onskar en Harlig Pask!

Andriette

Unknown sa...

Bygger ett fritidshus och tänker ha öppna hyllplan. Gillar verkligen era hyllplan, snyggt! En fråga: var har ni fått på konsolerna? Verkligen fina.
God fortsättning!
Kristina