- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


tisdag 1 maj 2012

Tävla med Granne med Selma


Nu har du chansen att vinna dina favoritkakor!

Maila mig receptet på de kakor du gillar allra mest och berätta gärna vad som gör dina kakor så uppskattade. Den 1 juni avslutas tävlingen. Vinnaren får sina favoritkakor bakade och hemskickade tillsammans med två vackra kaffekoppar.

Den kaka som vinner kommer att lanseras som "Sommarens kaka hos Granne med Selma".

info@grannemedselma.se

Kram Sussie

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,

Min farmor hade allt flera sorters smàkakor till kaffet.sà det finns massor av goda kakor att ta av men det màste bli kejsarkronor.
Maria i San Remo

♥ Pia... sa...

Oj det här har jag missat:).. Min favoritkaka..? Nu måste jag fundera en lååååång stund.. sen tror jag att jag skickar ett kakrecept te dej.. ha de..kram..Pia

MIA-kortgottbrd sa...

Jag har bakat sen jag var liten och stått på sommarmarknader ibland och sålt hembakat bröd/kakor.Är inte så mycket för småkakor men dessa är min favorit och så goda(även att doppa i kaffet)Passande namn är det också med tanke att jag bor på landet.Skickat dig receptet på Bondkakor.Lycka till med bakningen och hoppas du tycker de är goda.