- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


torsdag 17 maj 2012

Nya tag!

Tack alla goa människor som kommenterat och mailat angående min bloggdepp!
Jag har förstått att ni är många som gärna vill ta del av ostylade hem och kaos :)

Så jag kör på igen!

Hålet i väggen har äntligen täppts till av de "nya" dörrarna. För att göra det lite eget och spännande håller vi på och testar om det kanske skulle vara fint med en liten trappavsats.



Tanken är också att det ska göras någon slags stolpe på sidorna där ni ser en lodrät bräda.


Tänk, jag tror det kan bli fint!

Och jag känner inredningsglädje igen.

Kram Sussie



4 kommentarer:

Annika sa...

Nej nu j.....lar ska mina dörrar fram o en eldgaffel i sambons rumpa sättas..... det blir ju sååå fint... vill också ha det så.... ska visa honom bilderna o fjäska lite först...:)))) dörrarna har stått i två år nu minst o väntat...... o ja mä.... vilken tur att du fortsätter.. som jag sa i måndags... tycker om å se att andra har det lite som mig..:))) kaos ibland... Kram

Älfgärdet sa...

Ja Gud ja va man känner igen sig. Det ÄR lite så där deppande när man inte tycker att det finns något nytt vackert att visa. Men samtidigt, kan man inte bli trött på all styling HELA TIDEN? För alla kan ju inte ha vackert och ljuvligt JÄMT? Eller? Jag uppskattar verkligen JÄTTEJÄTTEMYCKET att få se någonting stiga upp ur en process & när man sen vet att svetten & mödan är er & inte någon inhyrd, då ska det ta tid, om inte annat så kan man ju själv bli alldeles sliten i bitar av ångest om man inte får veta att det TAR lång tid med andras projekt. Här tar det för tillfället evigheter med alla projekt & ingenting blir någonsin klart. Men det kommer en vind snart, hoppas jag ;). KRAM!

Anonym sa...

Toppen, väntar med spänning på att se hur det blir...

Kram Birgitta

Marit sa...

Så bra at du ønsker å fortsette!:)
Gleder meg til å se resultatet, kommer til å bli så fint! Har god tro på trappetrinn!:)