- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


lördag 26 maj 2012

Mors Dags-tips!

Mors Dag innebär kafferep hos Granne med Selma.
Förra årets kaka, Violer till mor, finns med även i år.

Och liksom förra året kommer jag också att dedikera en ny kaka till min egen mor tillsammans med en liten berättelse om varför just den kakan blivit utvald.


Till alla underbara mammor vill jag tillägna ett hjärta. Tack för att Ni finns och för att Ni kämpar för era barn. Jag ser er dagligen i mitt arbete som specialpedagog. Ni stöttar, sliter med läxor, skjutsar till träningar och finns där när humöret ibland svämmar över hos era tonårsbarn.

Följande produkter finns till försäljning under dagen:


Hjärtat tillverkat av TäppLars i det vackraste av killingskinn. Pris: 375:-





Kudden från G Bruce Design 650:-. Innerkudde ingår.


Kakfat tillverkade av gamla, fina tallrikar designade av Annika Tidemand 180:-


Och så förstås... Mårbackapelargonerna börjar säljas på Mors Dag.



Kram Sussie

P.S Ni som inte fick plats detta år: Välkomna nästa år istället! En del av de som kommer bokade sig mer än ett halvår i förväg. Ett litet tips - var ute i god tid. D.S






4 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Näääämen så vackra saker du säljer;) kul... Å som vanligt så önskar jag att få komma till Stallet ... Undrar bara när???kan det gå an nån dag te semestern tro?? Nja jag kanske kan kolla å hemsidan din när du har öppet;)trevlig pingst .. Och kram på sej//Pia

Anonym sa...

Så mycket fint...

Kram Birgitta

Cajsa sa...

Hej oj så fina kakfat....Jag har ju såna men jag har använt dom till blomfat till mina stora växter!!!!Nu skuras dom med såpa och så fina de blev Tack för tipset .Inspiration Tack-Tack v.V.H./TILDA-CAJSA/

Nirs Peter Nordin sa...

Så kul att se TäppLars fina hjärtan! Det har blivit några "hjärtegåvor" till nära och kära det senaste året.
Nirs Peter.