- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


söndag 14 mars 2010

Titta här, vem som ska ut och flyga och fara, i vida världen igen! Läs mer här.















Häromdagen fick jag en liten önskan. En önskan om att visa många, många bilder från vårt kök. Och då fick jag en idé!

Och idéer är till för att ta tillvara - eller hur?!

Jag tänker göra en... Ingvar! Ni vet, ha en temavecka.

"Missa inte! Köksvecka hos Granne med Selma!"
Det ska bli kul!

Vi ses väl nästa vecka?

Kram Sussie

11 kommentarer:

Unknown sa...

Vi sees, for dette vil jeg følge med på :)

♥ Pia... sa...

Ååå du Selma f´rlåt Sussie:) du hetter allt på môe rolitt du...klart en ska följe dej å di köksvecke..ska bli jättekul att se HUR du lägger åppet.... storkram te dejoch ha de så gött.
Pia

Annika sa...

Nej va häftigt mä Selma på planet....:) nu när hon ska bli bortrationaliserad på tjugan.... såg att Astrid Lindgren var på förslag på nya 20myntet.... o en temavecka från ditt kök..... den kommerjag att följa slaviskt.. har semester i 10 dar nu så det passade perfekt...:) ha en skön söndag..Kram Annika

Hem och Harmoni Marie sa...

Vilken bra idé! Så klart vi ses, jag följer alltid din blogg :)

Ha den bästa söndagen! Kram Marie

camilla sa...

Hejsan!
Jag har faktiskt längtat efter att få se bilder från ert kök...det ska bli jätte spännande!
Många kramar Camilla

Marie - Systrarna sa...

Bra början, gillar det jag ser... Ha en bra dag!
/Marie

Annas skattkammare sa...

klart vi gör, det får man ju inte missa! Satt precis i vårt kök och drömde mig bort hur det skulle kunna se ut.. =)
Kram /Anna

Snäckskalsdalen. sa...

Det låter kul!
Men vad betyder, att göra en ingvar???? jag kopplar inte alls...
Agneta

ANNIKA sa...

Ja nu är det dags att visa resultatet.Väntar med spänning...
stora kramar från ANNIKA

Anonym sa...

ja! Vad roligt!
Ser fram emot köksveckan!
Kram pernilla

Anonym sa...

klarar grönsakerna Zink?