- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


torsdag 7 juni 2007

7 juni 2007


Skolavslutning!

Sonen slutar trean och "gamla" skolan. Vackert och stämningsfullt i kyrkan. Vi firade med tårta hemma hos bekanta efteråt. I morgon är det dottern som har avslutning. Kanske blir det tårta då också - inte bra för min figur... :-)

Idag har jag gjort något som jag tänkt på i 15 år.

15 år!

Jag har målat om innanfönstren i köket. Inte för att jag kan skriva att jag längtar till hösten när innanfönstren ska sättas in igen, men det är på vippen. Vet inte vad som flög i mig, men nu är det i allafall gjort. Har inte så mycket tid att blogga och lägga in bilder idag, så därför avslutas inlägget med ännu en ängel. Köpte den idag för att den var så fin. Nej,inte enbart. Sanningen är att jag hade ett presentkort som gick ut idag och något var jag ju tvungen att ta ut. Är inte så mycket för prydnadssaker, men änglar går ju an... Ställde den på bordet med mina mässingssaker (se igår) och nu står hon där och skyddar oss.
Imorgon blir det mer blogg och mer bilder från huset. Hej så länge!



Inga kommentarer: