- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


torsdag 5 januari 2023

Jävlar anamma

 




Vi trotsade snöoväder igår kväll och gick på restaurang. Träffade människor som betyder mest i världen, lät glada skratt fylla rummet och kryddig tapas fylla magen.



Vi pratade nyårslöften och plötsligt gav jag mig själv ett: Försök få till lite mer jävlar anamma i livet under 2023!

Spontana restaurangbesök, ja till upplevelser, fler resor,  Mer jävlar anamma i livet helt enkelt!




Julig upphängning av röda kulor i blandade storlekar. En fin idé som jag hoppas jag kommer ihåg när det blir jul igen. Fönstren var frostade med konstsnö. Just idag hade  detta inte behövts för att skapa julstämning med tanke på all snö som  yrde ner utanför, men som julälskande människa kan jag inte annat än tycka väldigt mycket om nerlagt arbete för att skapa stämning.  

Inga kommentarer: