- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


fredag 29 juli 2016

Sommar 2016

Vi fyller våra dagar med sånt som vi båda älskar när vi har semester. 

Raymond bygger och jag målar. Och så dricker vi kaffe och pratar om stort och om smått. Vi hinner med små dagsturer för att bryta av i allt byggande men den längre semesterresan har vi kvar. Just nu känns det roligast att få verandagolvet på övervåningen färdiglagt. 

När verandan är klar är ska vi måla taket och västsidan av huset. Ett tag funderade vi på att byta färg på huset men nu har vi bestämt oss för att behålla den kulör vi har. Det känns som ett gult hus och har gjort så sedan vi  såg det första gången. Det känns så skönt att äntligen ha bestämt sig. Jag hatar att vela och är glad för alla beslut jag kan ta utan att behöva tänka igenom allt hundra gånger innan jag är nöjd. En perfektionists lott i livet.

Om ni vill kan ni också följa mig på Instagram under namnet grannemedselma. På Instagram uppdaterar jag varje dag nu under sommaren.
Och så måste jag få passa på att tacka alla er som hört av er angående reportaget i Dagens industri. Ni är för goa!




Kram Sussie






1 kommentar:

Anonym sa...

Det känns skönt när man har bestämt sig, det är en stor sak att ändra färg på ett hus. Så spännande med ett reportage, hade varit kul att läsa...
Ha en fortsatt mysig semester!
Kram Birgitta