- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


söndag 28 december 2014

Salt caramel fudge

 
 
Hoppas ni alla haft en fin jul. Hos oss har den - som alltid - varit väldigt lugn. Ett medvetet val som gjordes när barnen var små. På jul vill vi bara vara hemma och mysa runt bland julgotter, gran och sällskapsspel.
 
På tal om julgotter förresten. Vår dotter Emma besökte England för någon vecka sedan och köpte med sig traditionellt brittiskt julgodis hem - fudge.
 
Askarna var så fina och min absoluta favorit är salt caramel fudge.
Jösses!
 
Hur har jag bara kunnat missa salt caramel fudge i alla år?
 
 
 
Imorgon ska jag jobba igen. Slut är långledigheter i form av jullov, sommarlov och alla andra lov som skolan levererar.
Nu gäller det att hålla fokus på klämdagar, kompdagar och semester istället.
Det gör mig ingenting. Ärligt talat känner jag, att jag äntligen hittat balansen mellan jobb och ledighet. 
Love my family, love my work - simply love my life.
 
Kram Sussie
 
 


1 kommentar:

Nilla Q sa...

Hej!
Har tittat runt lite här på din blogg. Så underbart fint ni har det!

Kram Pernilla