- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


söndag 6 juli 2014

Nu har Sussie vilat färdigt

Idag slutar min bloggsemester.

Nu finns tid till att skriva igen. Kafferep, studentbestyr, bakbeställningar och åtaganden har hamnat i balans. Denna vår och försommar har jag verkligen fått testa min prioriteringsförmåga. Jag är lyckligt lottad. Jag får roliga, intressanta och fantastiska erbjudanden, och för att ge mesta möjliga uppmärksamhet till dem alla, har jag fått stuva om i tidsschemat för att ingen skulle bli besviken. Bloggandet strök på foten. Jag hoppas ni har förståelse för det.

En del av dessa erbjudanden är samarbetet med Mårbacka. Nils Holgersson är vår gemensamma lille vän. Jag bakar och levererar Nils Holgersson-bakelsen till dem.
Kan ni tänka er det?

Min lilla bakelse stiftar bekantskap med resenärer från världens alla hörn och kanter.
För mig är det så stort. Jag bakar, njuter och dansar små hoppsasteg av lycka.

Kram Sussie

2 kommentarer:

♥Linda♥ sa...

Grattis till dig för att det går så bra med allt. Vad roligt med alla projekt. Välkommen tillbaka i bloggvärlden igen :)


Kram Linda

Anonym sa...

Så härligt det låter, lycka till!
Kram Birgitta