- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


fredag 14 mars 2014

Påskägg inspiration ~ Easter Egg Inspiration

Svisch,så var veckan gjord.

Svisch kommer det att säga så är påsken här den med. I år vill jag försöka hinna med att pyssla lite. Några nya ägg att dekorera med är aldrig fel. Här kommer lite inspiration om ni också bestämt er för att påskpyssla.



Ägg ovan från bland annat Jeanne dÁrc Living och Granne med Selma.



Påskägg från bland annat Pennijalilli och Vitt hus med vita knutar.


Sådana här ägg som ovan är jag själv sugen på att göra. Lite ruffigare än de mer lantliga ovan. Påskägg från bland annat Sweetpaul.



Påskägg ovan från bland annat Trendenser. Därifrån är också nästa bild. Den ger mig just nu mest inspiration av alla ägg jag samlat ihop. Spraya bara nedre delen av ägget lite flyktigt i en färg du gillar. Visst är det fint!?



Kram till er alla!

/Sussie


2 kommentarer:

Smultron på ett strå sa...

Oj, så mycket påskinspiration. Jag har varit dålig på att påskpynta de senaste åren, får se till att bättra mej! //kram maria

svart vitt och rött sa...

Men åh vad kul att hitta hit! Vilken fin blogg du har! Påskpyssel är riktigt kul, och som du såg gick jag loss med sprayburkarna förra året :-) Väldigt kul :-) Jag blev otroligt glad för din kommentar och ditt besök inne på min blogg. Jag lägger självklart till dig i min blogglista. File not found stod det på Bloglovin...