- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


söndag 2 mars 2014

Inspiration till tvättstugan ~ Laundry inspiration


Vår tvättstuga är liten.

Just nu är den inte bara liten. Den är tråkig också. Grunden är bra så det är inte mycket jag behöver ändra egentligen. Det jag saknar är snygg förvaring för tvätt- och sköljmedel och så skulle jag vilja få in andra textilier.

Att min favoritfärg är blått skrev jag om redan 2 0 0 6 och jag älskar fortfarande den färgen.
Jag vill verkligen ha in mer blått i tvättstugan som nu går i vitt, beige och grått.

När jag hittar snygga bilder på nätet brukar jag sätta ihop dem till något som kallas m o o d b o a r d. Så här ser min moodboard för tvättstugan ut just nu.

Kram Sussie

P.S När jag tittar på gamla inlägg från bloggstarten kan jag inte annat göra, än att förundras över att någon orkade läsa. Jösses, vilken dålig kamera jag hade. Tusen tack till alla er som hängde i och fortfarande läser min blogg. D.S

6 kommentarer:

Meta sa...

Ibland har jag idétorka då gör jag som du det är bra. det är alltid roligare om det är fint och fräscht runt om när man skall jobba med tvätt eller annat.
ha en fin vecka
Kram Meta

Smultron på ett strå sa...

Suck, tvättstugan är verkligen ett krisområde hemma hos oss. Inget fel på grund-layouten hos oss heller, det är mest röran som är problemet. Hittar du snygg förvaring för tvättmedel får du gärna tipsa!//kram maria

A House With A View sa...

Här har du en som hänger i och som hittar mängder med inspiration hos dig!!

Bra inlägg, jag håller precis på att iordningställa min tvättstuga, puh vilket jobb!!

Kramiz aka <3

Rost och rädisor sa...

Gillar din moodboard för tvättstugan. Skulle också vilja ha in den känslan, blått hoppar jag dock över: )

Ha det fint
/Anette

Annas skattkammare sa...

Snygg och inspirerande moodboard! Tvättstugan är verkligen något jag skulle vilja förändra, den är i källaren och inte alls kul, men den får väl vänta också av den anledningen, ingen ser den ju som tur är. :)
Kram Anna

Unknown sa...

Hej

Fin mood board. Vet du varman kanköpa/beställa tvättrådsplanschen?

Vänligen Eva