- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


söndag 24 november 2013

Christmas Tree of Wooden Sticks


Föra året gjorde jag stjärnor av pinnar som jag hittade under en skogstur till bäverdammen..
I år blev det en gran av pinnar jag hittade vid sjön.

På något sätt ett lagom litet pyssel så där när andan faller på.


Hängande på väggen eller stående i fönstret spelar ingen roll. Den är lite fulsygg var den än står.
Fast mest tycker jag den är snygg. Jag gillar förgängliga saker från naturen.



Apropå granar förresten.

Förra året vek jag granar av pocketböcker här på bloggen. Det blev en riktig favoritsysselsättning. Man har berättat för mig, att det vikts granar på arbetsplatser, förskolor och uppesittarkvällar. Och i år ser jag dessa granar lite varstans på olika bloggar. En del länkar till Granne med Selma för att få beskrivningen och sånt är alltid roligt.

Här hittar ni beskrivningen. Favorit i repris.

Kram Sussie

2 kommentarer:

Merja sa...

Kul variant av hittade pinnar! Jo jag vek en gran av pocket i fjol:)
Tack för inspirationen!
Ha det gott

Anonym sa...

Såå fin! Och vilken bra idé. Kanske skulle fungera som alternativ till en riktig gran? Då i lite större storlek bara ;)
Kram!
Sara