- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


tisdag 2 juli 2013

Spetsgardiner




Även om vi bor på landet utan någon direkt insyn, är det ändå skönt att kunna dra för gardinerna när man duschar. Åtminstone på vintern när det inte finns några skyddande löv i träd och buskar utanför.

Cafégardinerna har hängt med ett tag, men är sedan igår uppfräschade med en spets som jag funnit på loppis.


Den är inte handgjord, men vad gör väl det? För bara 3 (!) kronor, är den mer än väl, värd sitt pris.

Ibland när jag sätter mig ner för att skriva ett inlägg förundras jag över att jag fortfarande tycker att det är så roligt att blogga. Efter sex år känner jag fortfarande glädje över det. Bloggandet har låtit mig knyta kontakter via nätet och några av dessa kontakter har jag också haft turen att träffa på riktigt.



Bland annat Mia, Eija, Lisbeth, Pia, Annika , Anna Bell 

Så kul det är att ses på riktigt! 
Tänk om vi skulle slå till med en bloggträff?

Kram Sussie




2 kommentarer:

Mitt Egnahem sa...

Ja, ja, ja!!! Det låter som en rolig idé. Bloggandet går i vågor ibland mer eller mindre "aktivt". Har hållit på sedan 2008- hjälp vad åren går,:) Din blogg är en av dom som jag fortfarande följer, och som jag faktiskt också träffat IRL,:)
Spetsen sitter som smäck! Kramar fr Värmländska Mitt Egnahem

Annika sa...

Åh va snygga dina gardiner blev med spets på.... bra ifall dä kommer en nyfiken älg förbi vettu...:)))) o en bloggträff låter som en kanonidé..... kommer som ett skôtt.... Hoppas allt är bra mä dä... Kram frå e ganska stressa Annika just nu....))