- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


torsdag 20 september 2012

Dags att plantera höstlökar!

Pling! Mobilen talar om att jag precis har  fått ett sms.
Meddelande är kort men efterlängtat! Jag har paket att hämta ut.

Har man en trädgård lever man lika mycket i framtiden som i nuet. Det jag ska njuta av nästa år måste jag många gånger förbereda för redan nu.

Nästa vår kommer en liten bit av min trädgård att blomma överdådigt i lila. Platsen vi gjorde i ordning i våras är just en vårplats. De första varma solstrålarna hittar hit. Det är lä, det är lycka och det är här det ska blomma som mest när det är vår.







Kram Sussie



2 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Ja, det är så härligt med alla dessa lökar. När våren kommer blir man så glad för varje knopp man ser komma krypandes upp ur jorden.

Kram Teres

Hanna sa...

Ha en bra helg.
Kram
Hanna