- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


onsdag 30 maj 2012

Bloggbesök



Igår kväll fick jag bloggbesök.

Vi skrattade, pratade och fikade. Det var så roligt att få träffa de människor man bara förnimmat genom bloggbesök ute i cyberrymden.

Eija, som jag skrev om för ett och ett halvt år sedan och Lisbeth vars blogg jag läst sedan jag själv började blogga.

Tack för att ni tog er tid att komma! Fantastiska, härliga människor som gav mig kraft och energi, skratt och vänskap.
Och så Mia! Mia som står under namnet "Mia min Mia" i mobiltelefonens kontakter *kram*

Ta vara på era vänner. Njut en smula av att ha någon att skratta med och att prata bort en timme eller två tillsammans med.

Njut av att vara människa!

Kram till alla vänner - nya, gamla och sådana jag inte hunnit stifta bekantskap med ännu.

/Sussie

4 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Åhhhh Sussie - bamsekramar tillbaka och tack för en jättetrevlig kväll <3
Mia min Mia - så gott det gjorde att läsa detta just ikväll..... Glad är du är min vän <3
Vi hörs snart igen!
Kram Mia

Ett Vitare Hem sa...

Åh visst är det kul att träffa andra bloggare, finaste Eija har jag också träffat ;o)
Ha en riktigt fin dag!
Kram/Lena

Norrfrids Eija sa...

Sussi ditt stall gav mig lugn ända in i själen! Vilken ljusterapi! Och vilket mottagande med bakverk av alla dess slag, wow! Det har ni gjort bra, vilket team ni måste vara, du och Raymond! Tusen tack för att ni tog er tid!
Kram kram kram
Eija

Designe sa...

Ååååh säger jag oxå! Såå himla trevligt vi hade! Underbart att köra in på er fina gård! Det var så härligt att kliva in i det vackra stallet! Så harmoniskt, ljust och inspirerande! Man blev både så lugn och inspirerad och jag bara njöt! Så härligt med mysig bakgrundsmusik, vackra och goda småkakor! Så trevligt att få sitta och prata runt bordet i den fina miljön. Den känslan jag fick där ska jag bära med mig länge! Tur att man kan titta in här och titta på bilder och på egna foton! På återseende! Kram :)