- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


fredag 23 oktober 2009

Hick

Ljusstake i smide. Design Raymond Eklund

Det var tydligen inte bara jag som fick hicka i morse. Efter en rundtur ute i cyberrymden, fick jag klart för mig, att fler än jag hade problem med sin blogg idag.

Men, om det nu INTE hade ordnat sig... Vad skulle man ha gjort då?

Kan man ta backup på en blogg?

Veckan som gått har varit fylld av möten och kontakter. Roligt och spännande, men mycket intensivt. Därför känns det nu UNDERBART att ha en hel veckas ledighet framför sig. Kanske jag äntligen får tid att göra min rönnbärskrona...

Kram Sussie

4 kommentarer:

Elzie sa...

Nej, i morse var det helt hopplöst. Kom inte in på nån blogg jag försökte. Börjar bli lite tröttsamt det här med blogger nu tycker jag.
Vad det låter härligt med en veckas höstlov. Önskar jag hade det jag också.
Hoppas du får en bra helg och att du hinner göra den där kransen.
Kram Elzie

♥ Pia... sa...

Hick på dej själv du:)..Jo lite hicka fick man allt..backup på bloggen??..tja varför inte..sååå himla mycket som man lagt ner på den så...snart tre år..inte vill man att den ska förvinna ..om man nu inte bestämt det själv förstås...du..vilken himla snygg stake han gjort mannen din....ljusstaken var snygg enkel och vacker....näpp nu får en la inte setta här..ska pyssla lite med fredagsmaten nu..ha de gött..ledig en hel vecka??..fuskit..vill ja me va:)..äsch då ..inte synd om mej var ledig idag..inte så dumt..Kram..Pia

ANNIKA sa...

Här krånglade det också och det gick inte att besöka dig ...mfl...
Raymond har talang ,nu får han säkert tillverka flera till din ev. butik...
Så härligt att va ledig !och få tid att göra vad man vill...
Ha det så bra!
kram ANNIKA

Anonym sa...

Spara ner det du publicerat i bloggen på ett usbminne eller liknande, eller lägg bloggen på en sida som är din egen. Den är välgjord så det kan vara bra med en egen domän.,,,