- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


fredag 11 september 2009

När jag fick gnugga mig i ögonen och nypa mig i armen


- Raymond! Kör in här är du snäll. Det stod loppis på en skylt..."
- Men...nu? Vi ska ju... okej då!
Och vi hamnade i Mulle Mecks cykelverkstad och Pettsons uthus under ett och samma tak.
Halvbord, läster, zinkföremål, vackert porslin.... ALLT!
Ibland vill det sig. Ibland är det meningen.
Kram till er alla och TACK för att just Du tittade in!

11 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Häääärligt, sicken tur du hade!

kram Mia

Hanna sa...

Så fint du har handlat.
Hanna

Annas skattkammare sa...

Grattis till fynden! IBland har man tur... =)
Trevlig helg!

S o F sa...

Japp - det tror jag på...Att ibland är det liksom meningen att vissa händelser/saker ska komma i ens väg.

Tack för fina bilder!

Trevlig Helg!

♥ Pia... sa...

Ojda..ja jag skulle heller inte sagt nej tack till pettsons uthus..mmm..sicken dröm..hörrtt ligger dätta uthuse da tro:)..Du undrer om jag är litt synsk??..Jaa kanske dää du Sussie..bare litte da:)..Ibland spå vet man saker och ting så där..ska jag berätta HUR jag visste det...?? I mitt inlägg så länkade jag till förra årets kalas..DÄR skrev NÅGON om att hon fyller 40 år!!...alltså..slutsatsen var då..att denna någon fyllde 41 år i år..och det dagen efter min lille skrutt..hängde du med?..så enkelt var det min käre Watson..Men ibland så har man en magkänsla och även en hjärtekänlsa för någonting..eller hur...OCH ibland så bara ser man saker och ting...förstå mej rätt nu då:)...ha en skön och goo helg..trots att det blir regn:)..för det blir det..eller....Kram..Pia

LantlivsAnette sa...

Åhhh du vilken lycka alltså..himmel vad du har medvind nu vännen, blås lite till mig också, kan jag behöva !!!
Jag är sååå glad för din skull, vet du, idag när jag satt o fikade så tänkte jag på dig...att få vara med i en utvecklings grupp..ojj..ojj, så kul !!
Det är bara att tacka och ta emot när allt kommer till en, eller hur !!!
ha nu en toppen helg, jag sitter här och bloggar lite innan Idol börjar, mitt favvo program...
Kraaam Anette

Skatan sa...

Åh jädran! Grattis :) Jag blir lite avundsjuk...men en vacker dag är det väl min tur ;-)

Kram och trevlig helg!

Anna

Tulipa sa...

Låter som drömloppisen!!!
Vilken lycka!

Trevlig helg!

ANNIKA sa...

Du kände nog på dig att det fanns fynd att fynda...
ha en härlig helg!
kram ANNIKA

Atelje Skärvan sa...

Hej!
Den loppisen hade jag viljat vara med på,helt underbart.
Kram Agneta

Ina sa...

Låter som en lyckoträff och en guldgruva, vilken tur att ni körde in!!
Lästerna är jättefina!!
Kram Ina