- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


onsdag 29 juli 2009

Oj!

Ibland är man inställd på något så till den milda grad, att man inte märker hur det faktiskt är...

Vilsen är jag, det kan jag inte neka till. Och glömsk också...

Men nu tror jag att jag har tagit priset.

Hela tiden har jag tänkt att tävlingen om mattan ska pågå till den 26 juli. Men genom en smart bloggläsare, blev jag uppmärksammad på, att jag skrivit ett annat datum...

Och vinnaren är dragen - Grattis till dig!

Ja, man får ju lov att rätta till detta. Och jag gör så här:

Jag drar en ny lott den 26 augusti och lottar då ut ett nytt pris till alla som deltagit i tävlingen.

Ska bara komma på vad...

Förlåt från en vilsen Sussie

1 kommentar:

Lobben sa...

Det gör inget. Jag hade också mina funderingar, men det är mänskligt att fela, vem har inte gjort det någon gång. Du har en trevlig blogg i alla fall och du är duktig på det du gör.