- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


tisdag 30 juni 2009

Håll utkik!

Nu får ni hålla ögonen öppna, för i nästa inlägg, blir det utlottning av en vacker trasmatta, som min snälla mamma har vävt.

Och tänk att jag känner mig så glad idag, för jag har fått kommentarer från människor som faktiskt inspirerats av bloggen, att komma hit till Sunne och till Mårbacka.

Jag önskar er allt det bästa och hoppas att min hembygd visar sig från sin allra vackraste sida!

Välkomna!

Kram Sussie

11 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Ja du min vän - snart ska du se att det är dig de vallfärdar till!!!!!! Du kunde få Nobelpriset som inspiratör!
Stor kram i sommarvärmen (ja, det är fortfarande varmt och klockan är midnatt....)
Mia

Älfgärdet sa...

Ja nog är Sunne sagolikt :)! Familjen ska ta sig till Vattenlandet imorgon. Åtminstone ska jag väl åka mammuten.... Vilken start de har fått i år!
Ser fram emot fruntimmersveckan då ;).

n o r d i n g å r d e n sa...

Oj vilket vackert hus, och vackert skåp i inlägget under!! Lyckliga du, an mamma som väver trasmattor, det gjorde min mormor och jag måste säga, det finns inget vackrare än just trasmattor!

Jamen visst är det kul när man kan locka folk till sin hembygd, då blir man glad!

Soliga hälsningar fr Dalarna

Mejrams! sa...

Ja, men det är inte konstigt alls. En sådan inspiratör som du är och har en så vacker blogg. Då blir man ju bara sugen och göra ett besök. Jag har dock varit och besökt både Sunne och Selma men ett besök till hade inte varit helt fel. Kram Merja

Kallholmen sa...

Er del av Sverige är verkligen fantastisk.
Vi har rest med husbil hela vårt liv med och utan barn, med och utan vänner.
Alltid lika trevligt.
Eftersom vi bor i Norrland så måste vi ju genom hela Sverige när vi skall ut i Europa och vi brukar ta olika vägar ner för man blir ju lite less på E-4an efter Norrlandskusten.
En sommar var vi tre folkvagnsbussar med två vuxna och två barn i varje som njöt oss genom Värmland, badade i Frykensjön och besökte Selma.
Kanske det börjar vara dags för den inlandsturen igen.
Ha en riktigt mysig sommar nu.
Kram Carolina

♥ Pia... sa...

Hej..håller mä alle di före mej talera:)..sunne är sagolik..så äveb du:)..lever än på kafferepet som du bjö på ifjol...vilken härlig dag...ha de gött där i suun..kram...Pia

Dicksonska våningen sa...

Ja, vi tar en sväng till Sunne i sommar. Sambon vill till vattenlandet men jag ska nog försöka få till ett besök på Mårbacka... :)

Kram Annika

Britt sa...

Hejsan...

Vilken fin blogg Du har. Åkterkommer gärna.

Må som GODIS... GOTT

Britt

Hilsen fra landet sa...

Jeg er sikker på at de vil få en kjempefin opplevelse i dine omgivelser i nærheten av Mårbacka. Og Selma Lagerlöf blir enda mer kjent blant yngre mennesker takket være deg :-)

♥ Pia... sa...

Hej ...hört på röcktesvägera..jag vill inte misse dä..bare så du vet:)...kram på dej..pia

Annika sa...

Hmmmm fruntimmersveckan... kollade lite o såg.... visst får man komma igen eller????? vi får se om det passar.... o att folk vill se Sunne är ju inget konstigt efter din underbara reklam...:) vet ju hur vackert det är..... mys på.. Kram Annika