- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


måndag 15 september 2008

Inte tjuvkika!

När jag var liten trodde jag att det räckte med att jag blundade när vi lekte kurragömma. Såg inte jag något, så såg ingen annan heller!

Nu när jag har blivit så stor och vuxen (!) så har jag förstått att det inte räcker med att knipa igen ögonen;-)

Visst, vi har en rullgardin som man kan dra ner på toan, men det är ju alltid kul att vila ögonen på något vackert när man sitter där i godan ro.

Det är min vackra vinst som jag vann inne hos Minna, som hänger i fönstret.

Kram Sussie

14 kommentarer:

Veronica sa...

Så fint det blev =o)

Kram veronica

Johanna sa...

Så snyggt! Vilken tur du har.
Jag har ett fönster i hallen som det inte rymns någon försterbräda under och det finns inte någon kontakt i närheten så att någon lampa kan man inte ha. Det vore ursnyggt med en liknande skapelse som den du har vunnit. Kanske kommer jag på någonting...

Hälsningar Johanna.

♥ Pia... sa...

Hallo hallo..vilken vacker vinsnt..den blir alldeles ypperligt fin där i fönstret....tjuvkikar du mycket nu för tiden:).....kram ..PIA

Viveka i Bläckhornet sa...

Vilken fin heders plats att placera den på:)Då kan alla få njuta av den...Kram Viveka

Viola sa...

Hallå där, vilken tur du hade att få vinna något så rart, hälsa R saknar honom, är det inte dags med lite hönor och tuppar snart, kramar VIOLAN

Marre sa...

Nu har du flyt, kanske dags att börja med poker eller köpa lotter;)

Marre sa...

Nu har du flyt, kanske dags att börja med poker eller köpa lotter;)

Skatan sa...

Jag lever nog ännu enligt idén om att jag inte finns om jag blundar...eller att saker och ting försvinner om jag inte låtsas om dem...

Vacker vinst!

Önskar en god natt till dig.

Kram,

Anna

Lilla Eken sa...

Sitter fint där. :-)
/I.

LantlivsAnette sa...

Åhh vilket fint fönster,gardinen och vinsten som hänger där..jag skulle gärna vilja ha ett fönster på toan jag också..men tyvärr så har vi inte det , bara ett i dörren ut till hallen,alltid något..
Åhh ska du gå feng shui kurs,vad roligt , jag ska läsa en massa böcker i ämnet sen kanske jag också går en kurs,jag gick en för flera år sen , så intresset har alltid funnits,men nu jäklar utövar jag det med full energi här hemma...det är så härligt...
Boken öppnade upp för rensning och tankar..Jag ska även feng shuia i butiken sen..
Ha det så bra Kram Anette

sabina sa...

Fiffig ide´! Insyns skydd behövs ju definitivt i det rummet... :)

Anonym sa...

Hejsan!

Vilken fin vinst!

Roligt ställe du hängde den på!
Ha det så gott!

Kram Bodil.

Millygarden sa...

Fin vinst! så snyggt dekorerat på toa dörren.


Kram Marina

Designe sa...

Åh, vilken vacker vinst! Förstår att du gärna kikar på den där i fönstret! Klart man inte vill dra ner rullgardinen där..även om rullgardinen var fin oxå! :)
Kram