- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


söndag 31 oktober 2010

Utvald

Visst är det en härlig känsla, att få känna sig utvald?

Jag har blivit intervjuad för en tidning idag. Reportaget kommer inom kort, kanske redan imorgon.
Och jag känner mig faktiskt lite utvald. Vad annars kan man känna när en tidning vill göra en intervju?
Jag har också blivit utvald, att vara en av 20 bloggare, som testar fram olika smaktillbehör på ett Göteborgskex. Ett kex som tillhör serien Utvalda.


(På Picnic kan man göra roliga fotocollage. Mycket är gratis menen del tjänster kostar.)

Veckan som kommer, ska jag försöka hitta på någon bra smakkombination till kexen. Sen är det meningen att vi ska berätta på våra bloggar om resultatet.

Visst ja! Det var ju en tävling detta också! Jag har en förmåga att glömma sånt där. Jag tänker liksom mest på, att det ska vara roligt och att jag blivit utvald. Har ingen riktig vinnarskalle... Men jag lovar att hålla er informerade :-)

KRAM till er alla! Ni är alla utvalda till världens bästa bloggläsare!

/Sussie

4 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Ja men Sussie..självklart är du en UTVALD :).. vad annars.. Vad roligt med intervjun.. nu kommer jag slita tidninga ur karlns händer te möran.. jag ska läsa den först.. kex.. mm då får man ut å köpe kex ..spännande med vad du har för dej nu framöver.. å du en sak te.. berättarcafe´..det vill jag komma på.. så jag har nu bokat mej om inte först så bland de första:). ha en skööööner o gooooer kväääl.. kram..Pia

♥ Pia... sa...

å nu såg jag hemsidan din oxå.. himmel å pannkaka vilken bedrift.. blir alldeles knäsvag..gud vad ni har jobbat alltså.. grattis till allt ..och än en gång.. jag är så imponerad av vad ni jobbat fram....nu himlar jag med ögona . kram ..Pia

Sirpa sa...

GRATTIS!
Har en skön kväll och en fin kommande vecka!
Kram Sirpa

kariogjon sa...

Gratulerer Sussie! Synes du fortjener dette. Følger bloggen din. Et innlegg jeg syntes spesielt mye om, var elg i siluett.