- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


söndag 28 mars 2010

U.T.L.O.T.T.N.I.N.G.

The moment is now!

Nu är det dags för utlottning här på bloggen igen. Det var ett tag sedan sist.

Jag känner mig så glad över, att kunna lotta ut detta vackra armband, med sötvattenspärlor och den tänkvärda devisen "The moment is now".






















Det är företaget Design Atenga som sponsrar vinsten. Klicka på länken så hittar du fler vackra saker som Agneta skapat.

Gör så här om ni vill vara med i utlottningen:

  1. Lämna en kommentar på detta inlägg = en lott
  2. Länka till tävlingen på din blogg med bilden ovan =en extra lott
  3. Har ni ingen blogg kan ni maila och tala om att ni vill vara med i utlottningen = en lott.
  4. Berättar ni i mailet om ett ögonblick som är värt att komma ihåg, så får ni som mailar också en extra lott.
Utlottningen pågår fram till 15 april.

Lycka Till
/Kram Sussie

102 kommentarer:

Compact Garden sa...

Men vilken fin tävling..jag är gärna med och jag länkar från bloggen.
Ha en skön dag /Anne

Elzie sa...

Åh vilket underbart armband. Det känns som det stämmer in väldigt bra på mig just nu. Klart man vill vara med och tävla. Länkar till dig också.
Hoppas du har en bra söndag.
Kram Elzie

Lobben sa...

Vilket vackert armband. jag är gärna med i tävlingen och länkar på min blogg.

Inka sa...

Vilket underbart armband. Jag vill verkligen vara med i denna utlottning. Köper två lotter då tack!

Ha en trevlig söndag



Kram Inka

cat sa...

Vilket härligt armband, perfekt till sommarsolbränna. Vill hemskt gärna vara med och pröva lyckan, jag länkar för att öka på mina chanser.
Ha de gott. Catarina

Helen sa...

Jag vill gärna vara med i din fina tävling!

helle sa...

Fint armbånd, vil jeg gerne vinde, så jeg har lagt et link til dig!

God påske

Helle

Anna sa...

Hej! vilket underbart fint armband, det är jag gärna med och tävlar om.
Jag har så mycket som är värt att minnas, men särskilt då jag fick mina underbara barn,dessa underbara fantastiska barn man väntat så på i många månader. Lyckan är då total.

Jag länkar även från min blogg.
Ha en fortsatt bra dag.
Kram Anna

Annas skattkammare sa...

Vilket fint armband- vill absolut vara med och länkar från min blogg!
Kram /Anna

Unknown sa...

Klart att jag vill vara med i utlottningen av det vackra armbandet!
Ha en härlig söndag!
Kram Allis

Louise sa...

Klart man vill vara med om en så fin utlottning! Länkar också för att öka chansen! Ha en skön söndag!

Unknown sa...

Tjohoo igen!
Glömde ju säga att jag själklart länkar hit från min blogg ;))

Charlotta sa...

Vilket otroligt vackert armband =)
Vill gärna vara med i utlottningen och har länkat till din sida på min blogg. Kanske blir det jag som är vinstLotten =)

Ha en fortsatt trevlig söndag

mvh Lotten =)

Cc sa...

Å självklart vill jag vara med i utlottningen av det vackra armbandet. Länkar gör jag med. Säger det igen men du har sånt vackert kök. Kram

Fia sa...

Åh, vilket fint armband! Roligt att läsa om ditt arbete med stallet.
Kram,
SOfia Staaf

Marielisa sa...

Underbart armband!
Gärna vill vara med och länkar också till min blogg!

Glad Påsk!!

Hälsningar från norr Finland,
kram Mari

K sa...

Hallå Jag VILL såklart va med ;D Länkar på direkten kramelikraaam/K

Anonym sa...

Åhh vilket fint armband, jag är gärna med i utlottningen och ska försöka mig på en länkning också
:-) nybörjare som jag är.

hemma hos lilla mej sa...

Vilken härlig tävling.Jag vill gärna prova lyckan.Länkar från min blogg.något som är värt att minnas .Var när jag träffade min älskling och fick mina älskade änglar och när jag började blogga och skriver med alla underbara människor-Önskar dej en skön tisdag vårkram Rita ♥

Tatiana sa...

Vilken fin tävling! Jag vill vara med och ska länka från min blogg. Glad Påsk!

Anonym sa...

Hej,
Vill såklart jättegärna vara med i din utlottning! Har även länkat från min blogg.
Hoppas på tur! :)
Kram Annika

Hvit Nostalgi sa...

Jeg vil gjerne være med i tàvlingen! Øsker deg en fin påske!

Roses & Angels sa...

Hej hittade hit från en annan blogg, så fin vinst, vill vara med och tävla, länkar, ha en fin påsk kram

Gunilla sa...

Helt makalöst vilken fin utlottning det armbandet skulle jag gärna vilja vinna.
Länkar från min blogg med bild och hoppas på en otrolig tur.

Trevlig Påsk
Kramen/Gunilla

My Sunshine ♥ sa...

Hejsan!
Detta får jag bara inte missa! Länkar från min blogg. Hoppas att detta är mitt "moment" ♥!

Kram
Therese i Boden

Fröken Machuna sa...

KLart jag inte vill missa chansen

Länkar från min blogg :)

Mervis smycken/Sländan sa...

Fantastiskt tjusigt armband. Vita sötvattenpärlor är alltid rätt. Jag vill absolut vinna det! Länkar givetvis från bloggen.

Sussi sa...

Ahhhhh.....vilket fint armband! Självklart vill jag vara med i utlottningen! Länkar från min blogg...

Påskkram
Sussi

Husetpaahaugen sa...

Så fin blogg!

Og,
vakkert armbånd - jeg har lagt en link på siden min!

God helg
Annika

Bitte sa...

Kikar in för att önska dig en Glad Påsk! :-)

Påskkramar
Beatrice

Linda sa...

Vill oxå tävla! O ett tillfälle att minnas har jag faktiskt haft ikväll, sonen o bästa kompisen har varit iväg o påskat hos grannarna. När de gick kom jag plötsligt på att de är STORA nu, de försvinner ut på området helt SJÄLVA o jag kommer mer o mer få vänta hemma när de är på upptåg!Lite sorgligt kändes det samtidigt som man är jättestolt över sin underbra son! :) Önskar en glad påsk!/Linda

vosgesparis sa...

Wish you a happy easter weekend,
desiree

Birgitta sa...

Självklart vill jag vara med på denna tävling.
Ha en bra påsk..
Birgitta från Björklyan

Hagbacken sa...

Klart jag vill vara med i din tävling :)

Länkar på stört! Kram!

Anonym sa...

Hej!
Vilket fint armband, är jättegärna med i utlottningen.
/Lotta
lottis.st@hotmail.com

DAHLIA sa...

Tjusigt armband. Jag vill gärna vara med och tävla,
också gillar jag ju hjärtan!

Hälsar Dahlia

mammamia sa...

Vilket härligt armband. Jag vill också ha en lott. Mvh Mia

Vitt hus med svarta knutar sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla om det vackra armbandet. Lägger en bild med länkning på min blogg.

Ha en mysigt fortsättning på påskhelgen.
Kram,
Regina

irene sa...

Vilket fint armband! Vill gärna vara med!
Två lotter jag lenkar mer enn gärna till din sida!

Kram Irene

Norregård sa...

Hej!!!
Vill gärna vara med!!!
Länkar så klart;o)

Ha det bra!!
Hälsningar Malin

Mitt Nya Liv På Ön 2009 sa...

Vilket fint armband..Jag vill gärna vara med här..Länkar också hit.
Glad fortsättning på Påsken..
Mvh Maggan

Monica sa...

Hejsan!
Ett helt otroligt fint armband som lottas ut. Är jätttegärna med och tävlar och länkar också.
Kram! :)

Anci sa...

Hej !
Jag vill gärna vara med om utlottningen av det fina armbandet på din mysiga blogg !

Kram
Anci

Johanna sa...

Verkligen fint armband. Jag vill mer än gärna vara med i utlottningen!

Önskar dig en fin måndag! / Johanna

AP sa...

Wow:)
wara@poczta.forward.pl
ADA

tre nyanser av vitt sa...

Hej
Jag är gärna med och försöker knipa din fina vinst!
Kram Marie

Caramel sa...

Jag vill vara med och pröva lyckan..

Kommentar, länk och ett tillfälle värt att komma ihåg... vår bröllopsdag 9 maj 2008.

Hälsningar Caramel

Annika sa...

Jag vill vara med!
Här kommer min länk också:
http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/april/smycke-grannemedselma-154.html

Ett ögonblick att komma ihåg var då jag, helt oväntat, stod framför mitt livs kärlek. Och även det ögonblick då vi fick vårt första gemensamma barn!

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Tina sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i tävlingen & länkar med bilden från min blogg =)
Varm kram Tina

Lina sa...

Ett vackert armband, provar lyckan jag med

(lina@settern.se)

Margot sa...

Vilket vackert armband! Vill såklart vara med, och länkar från min blogg! Ett ögonblick som jag aldrig glömmer är, när jag fick mitt första barn, en härlig tjej som nu är 14 år!!
Ha en bra dag / Margot

Anonym sa...

Jeg vil veldig gjerne være med. :-)

Hilsen Ingeborg
ingeborgroe@gmail.com

BiZen sa...

Supervackert armband du lottar ut!
Vill naturligtvis vara med och prova lyckan! Länkar förstås!
Ha det gott//BiZen

Anonym sa...

Åh vilket fint armband. Tar gärna en lott.
~ kram ~

vattendroppe5@gmail.com

Lauras gård sa...

Vilkey vackert armband! Jagär mer än gärna med i utlottningen! Ett ögonlick värt att komma i håg får blir tre eftersom jag har tre barn. Deras födelse är naturligtvis det absolut största och finaste som hänt mig. Jag länkar från min blogg. Kram Stina

Intianminttu sa...

Hej, jag är också gärna med :)

Snusan sa...

Wow, vilken vacker vinst!! Jag vill absolut vara med och tävla,hälsningar Snusan

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG sa...

Vilket fint armband. Jag är gärna med och tävlar, jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/april/armband-5.html

info@annakarlsson.se

Annica sa...

Jag vill vara med. :D

bloodsband@live.se

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar och tar en lott.

Ingrid sa...

Åh vilket fint armband! Jag är gärna med och tävlar med en lott :)

JessicaM sa...

blev kär på första sec när jag såg den så är självklart med och tävlar :)

cammie sa...

otroligt fint! jag vill såklart vara med. Länkar: http://tipsblooggen.blogg.se/2010/april/tavling-armband-2.html .
Ett minne för livet är såklart den dagen då min son såg världen, ingenting kan mäta sig med det. min mail:cammie85@hotmail.com

Cassandra sa...

Jag vill absolut vara med och tävla :) Tummarna för mig:)

ulle sa...

Klart jag vill vara med och tävla! Har nu länkat till dig från min blogg.
Det armbandet med den fina texten hade passat mig perfekt!
http://makrames.blogg.se/2010/april/tavlar-om-ett-fint-armband.html

Elin J sa...

Klart att jag vill vara med! =)

Sandra sa...

Jag är med och tävlar :-)

chanette sa...

http://darkbarbie.blogg.se/2010/april/vinn-armband-15-april.html

jag är med.
alla lotter här.

bästa ögonblicket var då min yngsta son äntligen fick träffa sin pappa då han var 1 1/2 år för första gången för hans pappa hade suttit i fängelse i norge 2 år. den lyckan jag såg i bådas ögon är oskattbar (tyvärr dog hans pappa bara 1 1/2 år senasre i en bil olycka)

chanette_s@hotmailc.om

Emma sa...

Åh vilket vackert armband :) Jag deltar gärna!

Vildängel sa...

HEJ

länkat till er båda !

Jätte fina bloggar !

OTROLIGA SMYCKEN .

Skulle mer än gärna vilja bli lite bortskämd. vinner typ aldrig ..endel har tur i spel endel har tur i kärlek ..Hmmmm ?
Vad gör man om båda är kass *skrattar*

THE MOMENT IS NOW - det är så jag försöker LEVA .
Mått dåligt i många år, försöker därför leva i NUET !
Inte blicka bakåt utan framåt.
MEN LEVA NU !

So MY moment is NOW !

Kramar Vildängel

Anonym sa...

hej. jag är gärna med.
martina_holst@hotmail.com

Kimmi sa...

Jag vill gärna vara med. Har länkat här: http://asiktskanonen.se/2010/04/09/vackert-armband/

trelleborg [@] home.se

ellan sa...

Åh vilket vacket armband, jag skulle vara överlyklig om jag vann detta.

länk har du här.http://klartmanhangermed.blogg.se/2010/april/armband.html

Mail.ellinot_sur_citron@hotmail.com

Minne. Mitt bästa minne är när min pojkvänn tog med mig till fästningen i varberg och gick ner på knä. :)

3 lotter? :)

Sandra sa...

Jag är med! Sodersilven_@hotmail.com

bea sa...

jag är med och har tipsat om tävlingenn på min blogg!
Varje minut med min fina familj betyder något för mig. Tänkt på allt som faktiskt kan hände dem vi älskar...

3 lotter till mig :)

signe sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!

signeholmgard@hotmail.com

Anonym sa...

vilket sött. jag tar gärna 1 lott!

mail: litenmentuff@live.com

ha en fin helg kram Lillan

Erica sa...

Superfint armband som man gärna vill vinna!

Bloggar därför och hoppas på en extra lott:

http://ericatavlar.bloggplatsen.se/2010/04/09/2810676-tavla-om-armband-avslutas-15-april/

// Erica

erica@stocksjo.se

Anonym sa...

Vilket jättevackert armband! Vill gärna pröva lyckan i din tävling :)

Maria Ö/
hatti_fnatti@hotmail.com

Anonym sa...

Riktigt vackert armband! Jag vill gärna delta i tävlingen.
Jag har ingen blogg, men jag mailar mina 4 närmaste vänner.

Kram Sandra
(santtu_nyberg@hotmail.com)

Livingroom sa...

Hejsan!
Underbart armband.Deltar i utlottningen och länkar från min blogg.
-Lotta-

Tina Mølgaard Andersen sa...

Smukt, smukt armbånd, jeg deltager mægtig gerne i lodtrækningen med 1 lod. :o)

Helena sa...

Underbart armband!!
Jag vill vara med och tävla om det till min mamma i födelsedagspresent<3

Jag har länkat i min blogg:
http://lottiec.blogg.se/?tmp=10181930

Kram Helena

Smilla sa...

Jag är gärna med =)

evamar sa...

Vackert OCH med ett bra budskap, vad mer kan man begära av ett smycke?

Jag länkar här:

http://evamar.blogg.se/2010/april/armband-15-april.html

Pernilla sa...

Jag är gärna med! Har länkat här: http://pernillastavlingsblogg.blogspot.com/2010/04/armband-154.html

Madelene sa...

Hej vilken mysig blogg du har=)
Jättefint armband så jag är gärna med och tävlar.
Jag läkar oxå på min blogg. Trevlig dag. Kram Madde

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med, vilket underbart armband!!
Du har en jättetrevlig blogg som jag gärna tittar in på.
Sköt om dig
Britt
britt.jonesig@telia.com

Anna sa...

Vilket fint armband! Jag är gärna med i utlottningen och länkar från min blogg.

Mvh
Anna

helena sa...

jag är jättegärna med och tävlar! :)
kram hella.eklund@hotmail.com

Mamma Mia sa...

jag är gärna med och tävlar har så knasig blogg..
ett ögonblick att minnas är väl egentligen fyra

minna tre barns födelse och förra veckan mitt första barnbarns födelse

care69 sa...

Jag är gärna med!

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/04/15-april-vinn-armband.html

Fröken Eko sa...

Hejsan!

Jag vill gärna vara med och delta med två lotter. Så i högra sidospalten på min blogg har jag lagt in en bildlänk, till utlottningen, som jag låter ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.

Häls. F

Kajsa sa...

Jag hoppar in i tävlingen så här i elfte minuten för det var ett fint armband du lottar ut! Jag har länkat hos mig också.

Olivia sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Kashaya sa...

Är gärna med och hoppas på tur.=)

Photo by Maria sa...

Vilket fint armband och vilken fin blogg jag ramlade in på..

Vill så klart prova lyckan med att tävla om det vackra armbandet och jag länkar så klart till dig från min sida..

Kram Mia

camilla sa...

Trodde du att jag skulle missa tävlingen?
Skulle bara vänta ut i det längsta...tror att det ger bättre lycka!
cam.sjolander@gmail.com

Kram Camilla

Moa sa...

Självklart är jag med i denna fina utlottning.. supersnyggt armband =). En länk i min blogg finns också..ha det gott../Moas Lovely

Anonym sa...

Åh, vad fint!! Så klart vill jag vara med! Något speciellt att minnas för mig är när jag första gången mötte min man! Tiden stod stilla, det berömda klicket hördes tydligt, och detta är nu snart 16 år sedan.... Tillsammans har vi två underbara barn, vars födslar så klart också är mycket minnesvärda stunder!!

Så jag tar tre lotter, och hoppas nu verkligen på turen!

Pinglan sa...

HEJ! Jag är väldigt gärna med i tävlingen!

Anonym sa...

Åh så fint armband! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

Här är min mailadress: Jessicacangren@hotmail.com

Hoppas verkligen på tur!
/Jessica