- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


söndag 17 oktober 2010

Lilla Stavik

Helgen har varit skön.

Vi har varit i Dalarna på dop. Så fint ordnat, så söt liten Alice och så roligt att träffa släkten igen.
Vi bodde på ett mysigt B&B i Vikarbyn och bland det bästa med att åka iväg, är att man blir så ompysslad.

Man sover, men slipper bädda. Man äter, men slipper ta fram och bort.
Man fikar, men behöver inte baka.

Nästa sommar ska dörren slås upp till vårt eget lilla lantliga boende. Det ska heta Lilla Stavik. Vi har inte börjat göra det iordning än, men dörren från kafédelen är målad. Som en föraning...





Kram Sussie

12 kommentarer:

Norrfrids Eija sa...

Så otroligt spännande! Kan man boka rum redan nu?

Anonym sa...

Å vad mysigt! Fina bilder!

Kram Linda

♥ Pia... sa...

Men Sussie...åååå vad kul:),.. grattis till den sötaste LILLA STAVIK...Jag hörde av en liten fågel som viskade i mitt öra att det skulle bli B&B

Jag önskar dej och din familj all lycka till Lilla Stavik ..

sött hjärta du sytt där du:).

kram..Pia

Louise sa...

vad roligt! Då får du pyssla om andra och skapa litet lyx för dem :)

Matilda sa...

ÅH! Vad mysigt det låter. Alltså nu bara måste jag åka till Sunne snart. Tänk att det ska va så svårt att komma iväg på en så liten resa...

Kram, Matilda

Lilla Blanka sa...

Åh vilka mysiga bilder, det låter som ni har haft en riktigt härlig helg!

Men jösses vad spännande, ett eget B&B! Det kommer att bli kanon!

Kraaaam
Mia

Anonym sa...

Känner på mig att det kommer att bli sååå mysigt, och att alla som bor hos er kommer att bli väldigt väl omhändertagna!
kram
Karina

ANNIKA sa...

Vad härligt att bli ompysslad!
Så härligt inbjudande det ser ut ....
Ni lyckas verkligen få till det lilla extra.
kramar ANNIKA

Sussi sa...

Oj så kul! Var i Sunne i helgen...VILKET vackert väder vi haft! Det kändes faktiskt lite trist att åka tillbaks till Stockholm....men jobbet väntar! Det får bli en till vända snart känner jag.
Kram
Sussi

Millygarden sa...

Det kommer bli supermysigt.Ett utflycktsmål att planera in..jag kommer!

Kram Marina

Kors och Hantverk sa...

Hej
Å så vackert hjärta, och en jättefin blogg.
Kram Maria

Lockeby Gård sa...

Vad mysigt det blir! Känner igen mig hinner inte .vet inte vad jag ska börja berätta, men vi alla är nyfikna så vi ger oss till tåls tills ny info kommer.

Ha det bra!

/J