- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


fredag 26 juni 2009

Månadens blogg






Jag är "gôr-gla" över att vara månadens blogg i Lantliv! För mig känns det stort och nästan overkligt. Som att leka på de stora barnens gata... Jag tackar och bockar och bjuder er på lite färska jordgubbar från vårt eget land.

Hörde förresten av en "förståsigpåare" att kaninbajs skulle vara det absolut bästa gödslet för jordgubbar. Synd att ungarna växt förbi kaninstadiet... Nu, när man äntligen kommit på EN bra anledning, till att låta en stackars kanin sitta instängd i en bur.



Kram Sussie

17 kommentarer:

Camilla sa...

Grattis än en gång,det måste vara kul att bli vald till månadens blogg i Lantliv,jag älskar den tidningen.Jag är heller inte förvånad att du blev utvald,för du är ju helt otrolig o din blogg är som choklad ...vill bara ha mer.
Ha en skön helg!
Kramar Camilla

Elin sa...

Grattis... Så himlans roligt...
Men det är du värd... Så mycket vackert du visar...

Alltid lika inspirerande att titta in här...

Önskar dig en underbar helg...
Många kramar
Elin

n o r d i n g å r d e n sa...

Grattis än en gång Sussie!! Det var du värd, och vadå stora barnens gata, kan jag vara måndadens blogg kan du ju: )( eller BÖR du ju rättare sagt...) härlig blogg och vackert hem! Fin bild de valde fr ditt kök!

Jamen, helt rätt, stackars små djur som måste sitta instängda, vilken straff, vilken tortyr! Släpp lös dem och låt dem skita i trädgårdslandet : )
Mari.

promenader på landet sa...

Hej! Grattis till månadens blogg den är du verkligen värd för din blogg är sååå fin och mysig! Jag förstår att du blev väldigt glad! Ha det så gott! Kram från Maria

Hem och Lycka sa...

Grattis grattis, såg det, himla roligt!

kram Mia

Anci sa...

Grattis !! Jag såg i Lantliv att du har Månadens blogg och jag tycker att det är jätteroligt för du har en underbar blogg. Du är värd att bli vald :)

Kram

Åsa sa...

Grattis till "månadens blogg"! Kul!! Hoppas du har lika härligt väder som här i småland!//Åsa

meas vardag sa...

Grattis! / Anna

StrandviksVillan sa...

Jättestort grattis till utnämningen! Måste kännas så bra för dig :)
Du har verkligen härlig smak och jag har följt berättelsen om rabatten med spänning.
Kram Ann-Christine

Siren sa...

Gratulere som månedens blogg i lantliv, det er deg vel unt...og ikke rart i det hele tatt, du har en flott blogg og en masse tips! Ha i go helg! :)

Unknown sa...

Grattis!! Vad kul! Men inte direkt förvånande tycker jag, du har en sån härlig och inspirerande blogg. Brukar vara här inne och tassa runt lite.
Trevlig helg
Kram Maria

Lissboden sa...

Grattis till din utmärkelse i tidningen Lantliv. Jag förstår om du känner dig stolt.
Du har en jättetrevlig blogg och jag håller med dig om att Ernst är en riktig myskille. Antingen sväljer man allt han gör eller också tycker man att han är riktigt dålig, verkar det som.
Ha en trevlig helg!
Kram/Maria

Lissboden sa...

Grattis till din utmärkelse i tidningen Lantliv. Jag förstår om du känner dig stolt. Jag fick inte tidningen denna månad eftersom jag inte har annons denna gång. Härligt att den kommit, jag skall genast köpa den.
Du har en jättetrevlig blogg och jag håller med dig om att Ernst är en riktig myskille. Antingen sväljer man allt han gör eller också tycker man att han är riktigt dålig, verkar det som.
Ha en trevlig helg!
Kram/Maria

ANNIKA sa...

Grattis,grattis än en gång!
Vad roligt att Lantliv visar sin uppskattning eftersom tidningen verkar vara populär bland bloggare.
Har också börjat prenumerera på tidningen jag också.Härlig inspiration.Håller med Camilla ...choklad och Lantliv mmmmm......
nu ska jag åka til stranden och ta ett dopp,härligt...
ha en härig helg!
kram ANNIKA

Grodmamman sa...

Grattis till att ha blivit "månadens blogg" i Lantliv!
Kram

Hilsen fra landet sa...

Gratits så mycket!

Men du... man kan faktisk ha kanin uten at den bare er innestengt i bur. Våre har bur med store uteområder rundt med masse grønt og god tilgang på vann, sol og skygge. De løper og gnager og graver. Jeg vil si de har et veldig bra kaninliv :-)

Krusidull sa...

Såg nog allt i LANTLIV, de är du verkligen värd, du är sådan inspirations källa.
Kram
Krusidullan