- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


torsdag 2 april 2009

U-T-L-O-T-T-N-I-N-G


Sorry! Ingen bild på hallen idag heller... Jag vet att ni är många som väntar!
Men däremot en utlottning av ett underbart smycke från Design atenga.

Värdet på smycket är 560 kr

Smycket är i 99,9% finsilver och kedja i sterling silver/band i läder med sterling silver detaljer. Och det bästa av allt: Man kan välja texten själv.
Tävlingsreglerna är enkla:
  1. Skriv en kommentar i detta inlägg eller skicka ett mail om du inte har en blogg.
  2. Vill du dubbla dina vinstchanser kopierar du bilden ovan och länkar till detta inlägg i din blogg
  3. eller
  4. Svarar på följande fråga: Var tillverkas alla smycken från Design atenga? Svaret finns på hemsidan.

Tävlingen pågår till 15 april kl. 22.00.

Kram till er alla!

/Sussie

140 kommentarer:

Sofie sa...

Så snyggt halsband, jag deltar gärna i tävlingen, och självklart länkar jag!
Sofie

Viveka i Bläckhornet sa...

Wow...wow...DET smycket vill jag JÄTTE gärna vinna. Nu håller jag tummar och tår...

Självklart länkar jag.

Ha en fin dag
Kram Viveka

Annika sa...

Givetvis vill man tävla..... smyckena görs på Hammarö i soliga Karlstad.....:) ska fixa en länk också senare idag när jag varit åp loppis..... hoppas fynda.... Kram Annika

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla. Ett halsband med orden STARK o LYCKLIG skulle jag vilja ha:-)

Elzie sa...

Jättesnyggt halsband. Klart man vill vara med och tävla. Länkar också.
Hoppas du får en fin vårdag.
Kram elzie

Unknown sa...

Halsbandet är jätte fint. klart att jag vill vara med och tävla om det! Åh du har ju så otroligt ljuvligt!! Tänkte bara kika in och berätta den trevliga nyheten att boken troligtvis kommer att släppas 1 juni istället för 1 augusti. Det är iallafall vår ambition just nu så vi för hoppas att det klaffar med alla andra, layouterna, korrekturläsarna och tryckarna.... Mkt men så skoj, tänkte att du ville veta. KRAM Petra

Sophie sa...

Hej! Jättefint halsband, det tillverkas i Karlstad och jag skulle gärna ha ett sånt! //Sophie

Sophie sa...

Hej! Tycker mycket om din blogg, du inreder så personligt och hemtrevligt. Halsbandet som tillverkas i Karlstad är jättefint. //Sophie
p.s jag kanske råkar skicka två kommentarer nu och det är inte meningen. Jag tror det blev fel första gången jag skickade men kanske kom den med ändå. d.s

Bokmalen sa...

Oj, vilket fint! Jag är gärna med å tävlar å länkar såklart!
Kramen, Maria

Anci sa...

Hej !

Jag vill gärna vara med i tävlingen ! Smyckena tillverkas på Hammarö utanför Karlstad.

Kram

Karin sa...

Oj klart man vill va med på detta!! Är rätt ny på detta med att blogga o lär mig lite varje gång jag sitter här men men följer in blogg iaf.
Kajsa

Addis och Leif sa...

Jag älskar dessa "namnhalsband" och jag är gärna med och tävlar! Har länkat från högerspalten i vår blogg! Hoppas på tur och håller alla tummar jag har :)

Mvh
/Addis

Skatan sa...

Åhå! Jag vill så gärna vara med och tävla. Lyckan har inte varit på min sida på länge, länge...sist jag vann var i höstas och då kom en påse härliga lökar som vi lär få njuta av om ett par månader! Inte illa. Nu önskar jag att jag skall få pryda mig själv också...med lite glitter. Om jag inte vinner så skall jag ut och sktata - sådet så. Det man inte har - det tar man... kraaaaaaaaa!

Och kraaaaaaaaam :)

Anna Skata

Körsbärsgården sa...

Hej Sussie!

Vad kul med en utlottning! Jag vill gärna vara med! Läste mig till att smyckena tillverkas i Hammarö utanför Karlstad.

Vänlig hälsningar och kram från Karin som håller tummarna. :)

Kari sa...

Flott smykke som jeg gjerne vil eie... ;-)

Var på hjemmesiden og der stod det at smykkene blir laget på Hammarö utenfor Karlstad.

Kari :-)

Riikka sa...

Så fint! Jag ska självklart vara med. Och jag svarar att smycken görs i Hammarö av den duktiga Agnetha Albinsson.
/R

Anna sa...

Åh vilket fint,
vill gärna vara med

ha en fin dag!

Carina - inspirera sa...

Vad kul med utlottning!
Självklart vill jag vara med...
Hoppas på tur, helt underbara smycken!
Kramen.

Lotta-livets väv sa...

Klart att jag gärna vill vara med och vinna! Vem vill inte det? Lika självklart så länkar jag! Väntar med spänning på HALLEN!

Gunilla sa...

Deltar självklart i denna trevliga utlottning som jag hittade av en slump! Alltid kul med nya bloggar att följa :) Jag länkar även från min sida till din tävling!

LindaH sa...

underbart fint halsband. klart jag ställer upp i utlottningen. jag har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/april/halsband-1.html

mail: linda.hallstensson@hotmail.com

Designe sa...

Oj, så trevligt! Jag vill vara med och tävla! Jättefint smycke! Jag lägger länk hos mig! :)

Amanda sa...

Jag vill absolut vara med. ^^

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/april/tavling-halsband-med-valfri-text.html

Anonym sa...

Jag är jättegärna med och tävlar om detta fina halsband ;)
Jag länkar förståss från min blogg.

Kram!

Sandra tipsar sa...

Jag vill vara med!

Jag har länkat här:
http://sandratipsar.blogg.se/2009/april/tavla-hos-granne-med-selma.html

Lyckofröken sa...

Jag vill jättegärna vara med i tävlingen! Länkar också..

Smycket är tillverkat på Hammarö utanför Karlstad

A

Åsa sa...

Vilket fint halsband och mer fanns ju på hemsidan! Vill gärna va med i utlottningen! Länkar hit oxå med bild. //Åsa

Johanna sa...

Vilket fins smycke! Jag är görna med i utlottningen!
Trevlig kväll!

Tessie sa...

Jag vill själklart också vara med och tänla om detta snygga halsband.

Jag har ju dessutom lärt mig hur man länkar med bild så självklart gör jag det :)

Kram Torparfrun

Annas skattkammare sa...

Åhh jag vill vara med! Det var jättefint! Länkar från min blogg!
Kram /Anna

evamar sa...

Oj, vad fint. Jag vill vinna så det stänker om det och kommer att hålla tummarna fram till dragningen.

Har dessutom länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/april/smycke-15-april.html

Vit som snö sa...

Så vackert halsband, det vill man ju gärna vínna.
Jag länkar såklart. (o tillägger Hammarö- Karlstad)
Du har en underbar blogg måste jag få tillägga!
Kram Cilla

kickienglund@hotmail.com sa...

Det är klart att jag vill vara med och tävla om det fina smycket , självklart skulle jag vilja ha mina barns namn på det ; Marit och Mathias. Hoppas verkligen på tur, nåt som jag inte är van vid. Men skam den som ger sig :-)
Ha en skön helg o njut i solen !
Kram Kicki

kickienglund@hotmail.com sa...

Sorry jag glömde nämna att smycket tillverkas på Hammarö, Karlstad
// Kicki, skickade nyss :-)

Elin sa...

Jag är med och jag vill verkligen vinna det där halsbandet!

Länkat har jag gjort från min tävlingsblogg: http://edvinsmamma.blogg.se/tavlingar/2009/april/vinn-ett-halsband-med-valfri-text.html

Håller tummar och hoppas på tur!

Helena sa...

Jag vill gärna vara med! Jag har länkat i vänsterspalten.

Lell-söstra sa...

Hej smôla! Nu är det snart måndag och då hoppas jag att vi ses igen. Får försöka få till en gemensam fika då. Kram! <3
Förresten! Svaret på tävlingsfrågan är: I Agnetha Albinssons ateljé på Hammarö. :-)

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar. De tillverkas i Hammarö, Karlstad.

Karin sa...

Så fint halsband, jag är med och tävlar :)

Har länkat här : http://albinsmammatavlar.blogg.se/2009/april/tavla-om-fint-halsband.html

MiaMaria sa...

Hej!

Vilka vackra smycken hon gör!!!

Och dem sitter hon och gör i sin ateljé på Hammarö....där jag också bor....

HA´det så gott!
MiaMaria

Kamilla sa...

Hejsan! Jag vill jättegärna vara med och tävla. Smyckena kommer från Hammarö i Karlstad:)

Home No.1 sa...

Utlottning hos mig titta in!
Annica på Home No.1

Stämningsfullt sa...

Hej!
Klart att man vill vara med och tävla om ett så fint pris :) Har länkat till tävlingen i högerspalten.
Kram!

rebecca sa...

Så fint halsband! och självklart ska jag vara med och tävla om det. :)

Smyckerna tillverkas av Agnetha Albinsson i hennes ateljé på Hammarö, utanför Karlstad. :)

Länkat såklart: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/april/154-jag-tavlar-hos-selma.html

Åsa sa...

Klart man vill vara med att få chansen att vinna detta fina smycke !!
Värmländskt o allt =0) !!
Länkar till tävling i min blogg !
Trevlig helg önskar ÄNGLARUM !!

Malin sa...

Hej hej!

Abslout vill även jag vara med i utlottningen av detta fina halsband!
har länkat med bild på min blogg. Det tillverkas i Karlstad.

Hoppas att du får en fin och mysig helg!

Kram Malin

ANNIKA sa...

hejsan!
snyggt!är gärna med och tävlar.
Halsbandet tillverkas av Agnetha Albinsson på Hammarö , Karlstad.
Håller tummarna...
Ha en bra helg i det soliga vårvädret.!
kram
ANNIKA

sandra sa...

Hej, jag vill vara med och tävla om den vackra vinsten! De tillverkas i Karlstad.
Jag har ingen egen blogg, men min mail är santtu_nyberg@hotmail.com

Mariekawaii sa...

jag är med skulle passa bra nu med ett nytt smycke! :)
om jag inte har jittat fel så kommer smyckena från Hammarö i Karlstad?

http://luckytime.blogg.se/2009/april/tavling-smycke.html#comment

Mariekawaii@gmail.com

Marie sa...

Hej!
Jag är jätte gärna med och tävlar om det fina haldsbandet, så att jag kan ha namn på mina barn!

Kram

lovisedal@telia.com

Sofia sa...

Jag är med och tävlar! :) Smyckena tillverkas på Hammarö utanför Karlstad.

Ingrid - ingridrothoff@hotmail.com sa...

Jag är hemskt gärna med i utlottningen av det söta halsbandet! Jag har ingen blogg att länka ifrån men jag kan tala om att Agnetha Albinsson tillverkar sina fina smycken på Hammarö utanför Karlstad. :)
Kram Ingrid

Inger Lilljebjörn sa...

Det var smycken helt i min smak och sen görs de ju på Hammarö och det är ju grannkommunen, eftersom jag bor i Karlstad =)
Inger

Rummet för välbefinnande sa...

Sussie, det är klart jag vill vara med och tävla...
Jag länkar också, och jag svarar att det är Hammarö också...
Nu tusan är jag "hel-med" i tävlingen.
JAG HAR HAFT PREMIÄRÖPPNING OCH DET BLEV DUNDERSUCCE!!!!!!!
Jösses vad kul och bilderna kommer nog i bloggen under helgen kan jag tro.
Hoppas du kommer och kikar snart *ler*
Kram Mia

jagochmitthem sa...

Jag vill gärna vara med och tävla.

Kram Annette

Jeanette sa...

Hejsan!
Är gärna med i utlottningen.
Smyckena tillverkas i Agnetha Albinssons ateljé på Hammarö utanför Karlstad.
Länkar från tävlingsbloggen

Prinsesse Elin sa...

Jeg vil få ønske deg en helt fantastisk lørdag.
Varme vår klemmer fra Elin:O)

Jenny sa...

Såklart jag vill vara med :) Ser superfint ut! KRAM

Jenny-jennyshemochharmoni.blogg.se

♥ Pia... sa...

Hej Sussie..klart som dagen att man vill vara med och tävla omm nåt sååå fint:)..länkar gör jag med..kram på dej..PIA

Sara sa...

Smycket tillverkas av Agnetha Albinsson i hennes ateljé på fina Hammarö utanför Karlstad.

Jag har länkat i min tävlingsblogg; http://daxfortavling.blogg.se/2009/april/-104-.html

Jessica sa...

Jättefräcka halsband!
Är mer än gärna med och tävlar och håller både tummar och tår på att få bli den lyckliga vinnaren. =)

Länkar med bilden från min blogg!

Må gott!
Kram
Jessica

Eddan sa...

Vilket fint halsband. Det är klart man vill vara med och tävla om det.

Jag "helgarderar" genom att både länka i min blogg samt svara på frågan. Halsbandet är tillverkat på Hammarö!

Kram från Anette

Annelie sa...

Hej!
Vill jättegärna vara med och tävla om detta fina smycke.
Länkar från min sida.

lolla sa...

hejsan
vilken supervinst man har chans att vinna tävlar så gärna så....
namnsmycken är snyggt.
smyckena görs på Hammarö..
länkar i min blogg åxå
kramar lolla

Michelle sa...

Vi vill gärna vara med och tävla. Svar på frågan; smyckena görs på hammarö

vi har länkat i bloggen;
http://lovemichelletavlar.blogspot.com/2009/04/namnsmycke-med-granne-med-selma.html

Trevlig söndag
Michelle

Ingela la la sa...

Vilken tävling!

Jag är gärna med och tävlar och har länkat i min blogg i vänsterkanten.

Ha en bra dag!

Pippi sa...

Vill givetvis vara med i tävlingen :) Har länkat från min blogg.

Emilie sa...

Jag vill vara med i tävlingen! :)

Länk: http://pippipatavling.blogg.se/2009/april/104.html

Min mail: emilieasplund@hotmail.com

rino sa...

snyggt, jag är med!

Bloggullet sa...

Jag vill vara med i tävlingen och har länkat med bild på min blogg. Jag svarar även på frågan och det är Karlstad.
Kramar

Smultronstället sa...

Jaaa jag vill så klart vara med i utlottningen :-D Svar: Alla smyckena görs på Hammarö utanför Karlstad.

Nu e d bara å hålla tummarna :-)

Glada Påsk kramar M

Livet i lillstugan sa...

Vilken fin blogg. Hittade hit via andra bloggar =)

Jättefint halsband, självklart vill jag vara med och tävla om det. Jag har länkat och tror att smycket är gjort på Hammarö utanför Karlstad.

Villa Carl Larsson sa...

Åh wow vilket fint smycke. Jag hoppas turen faller på mig hihi. Jag vill gärna vara med och länkar från min blogg i höger kolumn.

Kram Josefin

sabina sa...

Jag är gärna med. Smyckena tillverkas i Hammarö/Karlstad.

Sandra sa...

Hej. Vilket fint halsband :) Självklart är jag med och tävlar.
Länkar på min blogg http://www.perssonsblogg.devote.se

Ha en bra dag :)
Mvh Sandra

Sköna o Gröna Ting sa...

Oj oj, det här priset vill jag ju inte missa!
OM jag nu skulle vinna så önskar jag att där skulle stå GLÄDJE på den ena och NELLIE på den andra, Nellie var min älskade hund som jag fick avliva för ett halvår sedan och du kan tro att hon gav mig glädje!!

Har även kollat upp var dom vackra halsbanden tillverkas, Hammarö i Karlstad.

Hoppas på tur..
Kram Marianne

Sköna o Gröna Ting sa...

Glömde ju.., klart att jag länkar till tävlingen!
Marianne

heavenandearth sa...

Hejsan hoppsan!!!

Kikade in för att kolla in Vårtecknen o hittade din tävling istället!!

Klart jag e med!
Länkar!!

Ha det gott!
Kram! Iréne

Nathalie sa...

Jag har länkat i min blogg :D kram.

Marlene sa...

Jag vill tävla, har länkat i min blogg http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/04/06/15-april-kl-2200/

Sandra sa...

Underbart halsband! Klart jag är med och tävlar.

Länken finns i min tävlingsblogg

http://tavlingartavlingar.bloggsida.se/okategoriserad/snyggt-halsband

Anna - Sagan om Sagorna sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla! Älskar det där halsbandet! http://svartlava.blogspot.com/2009/04/tavla-om-namnsmycke.html

Eva sa...

Vill jättegärna vara med o tävla
gillar halsbandet väldans mycket.

Glad Påsk !

Åsa ( alltid-stickning ) sa...

Svaret på frågan är Hammarö utanför Karlstad. Jätteläckra smycken !!

Pärlmudden sa...

Åh, vilket vackert smycke! Det vill jag såklart ha chansen att vinna. Länkar givetvis från min blogg
Nu ska jag hålla alla tummar jag har!
Ha en bra dag!!

junhe sa...

hej hopp, vad kul med tävling!!! halsbandet är helt i minsmak-stilrent och enkelt. jag är gärna med och tävlar =)
ha dt gott/ kram junhe

Sandra sa...

Hejsan!
Ett sånt halsband har jag alltid velat ha.. Och nu finns en tävling.. Jipee.. Hoppas jag vinner.. Jag länkar ju såklart på min blogg:
http://sandraalice-jardinsdumonde.blogspot.com/

Smycket tillverkas i Karlstad..

Ha en fin påskhelg
Kram Sandra

Anonym sa...

Jag tävlar gärna om ditt halsband
Inga-Lill
Grannkäringa

Hemma hos Linda sa...

Hej!

Jag älskar smycken, så jag vill gärna vara med i din utlottning.

Länkar från min blogg!

Glad påsk!
Kram Linda

Lillasyster sa...

Underbart halsband verkligen - det vill jag gärna vara med och tävla om.

Jag länkar till utlottningen här.

Glad påsk

MonaA sa...

Jag är gärna med i utlottningen. Har dessvärre ingen egen blogg, men ser att smyckena tillverkas på Hammarö utanför Karlstad :-)!
De är jättefina, och med namnen på mina barn skulle de vara underbara att bära varje dag!!
Kram!

Anita sa...

Nydelig smykke. Jeg vil være med i konkurransen. Jeg har ikke blogg, men svarer på spørsmålet: De fine smykkene blir laget i Hammarø utenfor Karlstad.

God Påske.

Inspiration i vitt sa...

Hej, vilket otroligt fint halsband, det vill jag gjärna vara mred och tävla om. De tillverkas på Hammarö i karlstad och jag länkar med bild såklart. Ha en glad påsk och kram på dig/Ingela.

maxell sa...

Aaah de där halsbanden är såååå vackra. Å jag vet vilken text det ska vara. :)

Jag länkar från här.

Gårdsromantik sa...

Så ljuvliga smycken du gör -och jag som nästan missade utlottnngen!

Nu skall jag länka.

Svaret på frågan är att de vackra smyckena tillverkas i atelje på Hammarö utanför Karlstad!

Kram Maud

S sa...

Hej Sussie!
En hälsning från en annan Sunnetös! Jag är ofta inne på din härliga blogg men är själv nybörjare på att blogga. Har länkat till din sida sen jag startade och blir alltid lika glad när jag tittar in på din blogg! Så nu är det bara att hålla tummarna att jag vinner! Kram Stina

Cc sa...

Jag vill gärna delta i denna tävling, länkar med bild gör jag med

Viveka i Bläckhornet sa...

Ojj, nu höll jag på att missa en go tävling. vilket underbart smycke. Det vill jag absolut vara med och tävla om.

Självklart länkar jag.

Ha en fin dag

Kram Viveka

Therese sa...

Hej!
Är ni på din sida här. Jag bara älskar fönstren ni satt upp i trapphuest. Vi funderar att göra så här hemma också. hihi.
Såklart vill jag vara med i utlottningen, länkar från min sida med.


Fortsatt bra påsk!
/Tezz

Skatan sa...

Jag tycker det där ser ut som ett tvättäkta skatsmycke jag...jag vill gärna vara med :)

Skönheten tillverkas i Karlstad. Visst?

/Anna

Ardisia sa...

Hej hej! Jag är gärna med i utlottningen, om länkar. Kram

Immix sa...

Ett sånt snyggt smycke vill man förstås gärna vara med och tävla om. Smyckena tillverkas i Hammarö utanför Karlstad.

Anonym sa...

jag är jättegärna med på utlottningen av detta vackra smycke!!
malla.sundqvist@hotmail.com

Maria sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla om ett så snyggt halsband! Lägger en länk till höger i min blogg. Ha en trevlig dag!

Camilla sa...

Snyggt halsband från Agnetha Albinsson ifrån Hammarö.
Vill gärna vara med i tävlingen.

cam.sjolander@gmail.com
Håller tummarna!
Kram Camilla

Anonym sa...

Klart jag är med och tävlar. Har även länkat på min blogg.
www.misu79.blogspot.com
Smyckena tillverkas i Hammarö utanför Karlstad.

Kram Mia

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är med och tävlar, skulle gärna kunna tänka mig orden "Familj" och "Lycka"

Jag har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/april/smycke-1.html

info@annakarlsson.se

Sandra sa...

Underbart halsband!

självklart länkar jag.

Hammarö utanför Karlstad

Sofie Gustafsson sa...

Jag är gärna med i tävlingen =) Länkar dig alldeles strax i ett inlägg =)

Anonym sa...

Vilket fint halsband.Jag önskar att det blir jag som vinner.
Ha det så bra.
Lilian

Petraso sa...

hammarö karlstad och länkar gör jag på min blogg!

Kramar från mig till dig!

Carola L sa...

Jag är med!
Länk finns i min tävlingsblogg: http://mammamuh.blogg.se/tavla

Katarina sa...

Åh, jag vill självklart vara med! :o)

Anonym sa...

Fantastiskt fint halsband som tillverkas i Hammarö i soliga Karlstad. Prövar lyckan att vinna detta som skulle passa så fint med mina barns namn Moa och Tilda på.
Håller tummarna!
kram, Erica
erret73@hotmail.com

Andrea sa...

g vill vara med och tävla :)Smyckena tillverkas på Hammarö utanför Karlstad.

Malin sa...

Hej!!!

Supervackert smycke!! De tillverkas på Hammarö utanför Karlstad.


Här är min länk:
http://sweetestdreams.bloggsida.se/tavlingar/halsband

Min mail:
malin@swedenmail.com

lugnet sa...

Oh,vilket vackert smycke!! Jag vill gärna vara med och tävla!! Jag länkar till dig från min blogg!!
Må så gott, Kramar//Ulrica

Maria sa...

Klart man vill tävla, gör något liknade själv men alltid kul att ha någon annas smycke runt halsen!!!!

Kristina sa...

Många medtävlare men man får ju hoppas!

Vilja sa...

Åh va fint! Skulle passa perfekt att ge mina älskade mamma nu till hennes 50 årsdag. Håller mina små tumamr och hoppas på tur :)

smyckena görs på Hammarö i soliga Karlstad.

KRAM!

Erika-mode-pyssel-tävling sa...

r med och har länkat på www.metrobloggen.se/bravinster

Sabina sa...

Jag vill jättegärna tävla om detta fina smycke!!!
Har länkat i min blogg.
Kram Sabina

Sabina sa...

Hej!
Andra gången jag skriver... vet ej vart det första tog vägen?
Jag är alltså gärna med och tävlar. Har länkat i min blogg.
Kram Sabina

Maud sa...

Hammarö utanför Karlstad, där tillverkas alla smycken!
Jag vill vara med och tävla!!
Kram Maud

Erika i Villa Lilja sa...

I sista stunden men man måste ju försöka när det är en sådan fin vinst. Jag länkar förståss
Kram Erika

Helgapropp sa...

Sååååå snyggt!!! Och kanske ännu snyggare med min text på ;)

Vill helt klart vinna det i alla fall!

Anonitota sa...

Jag vill såklart vara med och tävla!

Smyckena tillverkas på Hammarö, utanför Karlstad.

anonitota@comhem.se

Kashaya sa...

Smyckena görs på Hammarö utanför Karlstad. Superfint halsband.

Jessie<3 sa...

Hej! Så fina smycken! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Smyckerna tillverkas i Hammarö utanför Karlstad. =)

Min mail adress:
Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det!

Jessie<3 sa...

Hej! Så fina smycken! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Smyckerna tillverkas i Hammarö utanför Karlstad. =)

Min mail adress:
Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det!

sibel sa...

VILL VARA MED O TÄVLA;D snyggt halsband ju

Agnetha Albinsson,

i min ateljé på Hammarö utanför Karlstad

Hosio sa...

Är självklart med och tävlar! :)
Har länkat:
http://hosio.blogg.se/2009/april/tavling-halssmycke.html

Håller tummarna!

Anna - Sagan om Sagorna sa...

Jag vill gärna vara med! http://svartlava.blogspot.com/2009/04/tavla-om-halsband_15.html

Smyckena tillverkas på Hammarö utanför Karlstad.

Karin (Albins mamma) sa...

Så fint smycke, jag är med! :)

Jag har länkat här : http://albinsmammatavlar.blogg.se/2009/april/tavla-om-fint-smycke-1.html

Elin (Edvinsmamma) sa...

Jag är självklart med! För vilket fint halsband :)

Länkat har jag gjort från min tävlingsblogg: http://edvinsmamma.blogg.se/tavlingar/2009/april/tavla-om-ett-fint-smycke.html

Cinsaga sa...

Såklart att jag är med och tävlar .

Smyckena tillverkas på Hammarö i Karlstad

Märta sa...

Det fina smycket tillverkas på Hammarö utanför Karlstad. Vill gärna vara med i din utlottning. Jag länkar också. nu håller jag tummarna! Märta

Målargården sa...

Oj, halkade in på tävlingen på ett bananskal men VISST vill jag vara med och försöka vinna såååååå fint halsband. Har någon timme tillgodo. Håller mina tummar!/ Eva-Mari

Carola sa...

Åhh! Ett sådant vill jag vinna. Det är tillverkat på Hammarö utanför Karlstad:) svartakatten@live.se

na sa...

Ohh vilka fina halsband ett sånt skulle jag vilja ha :) , svaret på frågan är på Hammarö utanför Karlstad (. håller tummarna nu.