- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


tisdag 30 december 2014

Ut med det gamla, in med det nya!

Ni som trodde att ni skulle få läsa en tillbakablick på året som gått här på bloggen trodde tyvärr fel. Istället väljer jag att blicka framåt och fokusera på det som komma skall. Det är ju ändå åt det hållet livet tar oss.
Varje januari sedan bloggstarten har jag temabloggat under januari/februari. Så också 2015. Temabloggningen ska få sammanfalla en del med mitt nyårslöfte som handlar om Nystart.  Här kan ni läsa vilka olika tema jag skrivit om innan.

2015 års tema kommer att vara



Många förknippar feng shui med "rensa i röran" och det stämmer att det är där man bör starta. Feng Shui får endast en liten effekt eller ingen effekt alls om man inte rensar i röran.  Parallellt med temat ska jag därför testa en sak som jag funderat på länge, nämligen att göra en rejäl utrensning av min kropp. Jag tänker testa att detoxa kroppen under januari. Snälla ni, heja på mig med en kommentar då och då. Det är nog inte så lätt som det verkar...

Hoppas ni hänger med och fortsätter besöka Granne med Selma även 2015. Jag kan inte nog tacka alla er trogna läsare som sätter sådan guldkant på min vardag.
21 Pinnable Quotes That'll Motivate and Encourage You
Så, tills vi ses igen säger jag och min familj GOTT NYTT ÅR!
Kram Sussie

1 kommentar:

♥Linda♥ sa...

Ska bli spännande att se vad som händer 2015 här inne :)
Jag hänger med!

Gott Nytt År!
/Linda