- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


söndag 5 oktober 2014

Dörrkransar och Mr Dreamy


Varje höst skriver jag samma sak här på bloggen - att jag ÄLSKAR den. Jag älskar färgerna, dofterna, stillsamheten och alla idéer som poppar upp i huvudet och som sedan får ligga till sig som små tankefrön innan de eventuellt förverkligas till våren.


Emma har varit hemma från Umeå och hälsat på, jag har haft hantverksmässa ute i Stallet och kafferep inne i vårt hus eftersom det blev en dubbelbokning. Mina nyinköpta rosor är planterade och höstkransarna har kommit upp på ytterdörrarna. Små och stora saker om vartannat.


På torsdag börjar min favoritserie på tv igen. Jag följer ingen annan serie så troget som den och jag älskar uppstarten på varje ny säsong lika mycket som jag förtvivlar när det ska vara serieuppehåll. Visst, den kanske är ytlig för vissa men jag lovar, det finns ett djup i den som fängslar.

Är ni nyfikna på vilken serie det är, kan ni ju alltid klicka här.
Kram Sussie

4 kommentarer:

Hanna sa...

fin krans
Ha en fin söndagskväll!
Kram
Hanna

Ann från Piteå sa...

Tack för ett fantastiskt gott, roligt, inspirerande och informativt kafferep. Vilken tur vi hade att du var dubbelbokad så att vi fick njuta av alla kakorna i ditt vackra hem. Ann, Inger och våra vuxna barn

Skogslyckan sa...

Hej! Det var så länge sedan jag tittade in här. Har varit en värdelös bloggvän det sista året. Men som du säkert läst om på min blogg så miste jag min son Martin den 16 november förra året. Idag har jag för första gången startat en bloggutmaning inne hos mig och hoppas så klart du har lust att titta in. Kramar Pia

Trädgårdsform & design sa...

Fin blogg du har :) Älskar också hösten :) Mer och mer för varje år... Trevlig helg :) //Victoria