- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


måndag 16 juni 2014

Hus till salu i Östra Ämtervik


Om jag inte vore så förtjust i vårt eget hus, så skulle jag kunna tänka mig att flytta in i min tremänning Marias. Det har liksom allt:

  • Egen bad-och båtplats
  • Jakträtt
  • Uthusbyggnader
  • KÄNSLA!!!
Svampskogen ligger alldeles invid. Grusvägen doftar sommar. Ett drömboende helt enkelt.






Nu väntar nya äventyr för familjen och huset ska säljas. Jag är helt övertygad om att deras nästa boende kommer att bli minst lika hemtrevligt och fint. Jag skulle inte bli förvånad om jag själv kommer att vilja göra samma sak som familjen Rundqvist den dagen deras nya projekt står klart.
 Mer information om huset hittar ni här.

Kram Sussie

Inga kommentarer: