- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


söndag 6 april 2014

Äntligen singel!

Det har varit ganska mycket på sistone.
Tankar har fladdrat och känslor har åkt berg-och dalbana.
Vi har pratat om det i flera år men nu är det  bestämt!

Singellivet tar sin början!

Min duktiga man (som faktiskt inte b a r a snickrar) är också en fantastisk gitarrspelare. Och låtskrivare. Faktiskt så skrev han vår bröllopsmarsch när vi tågade in i kyrkan för 20 år sedan.

Två egna låtar har nu blivit en singel Jag önskar att jag kunde lägga ut dem här på bloggen, men det kan jag inte. Inte än.

Men snart!

Då ska ni få lyssna och njuta. Som jag får göra.



Kram Sussie

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så roligt för Raymond!! Hälsa Grattis! Och Lycka Till! Kram.

Annas skattkammare sa...

Så roligt! Ska bli kul att höra sen! Önskar en skön söndag!
Kram Anna

svart vitt och rött sa...

Wow! Vilken känsla det måste vara! Härligt! Ha en go fredag!

Anonym sa...

Han verkar vara en tusenkonstnär din man. Ser fram emot att få höra singeln.

Måste bara tacka dig för rådet på hur du gör med dina pelargonier. Tack vare de råden har jag nu för första gången fått samtliga pelargonskott att klara sig.Genom att vara lika tuff som dig mot modersplantan har jag nu fått fina kraftiga pelargonier i stället för några ynkliga "ranglisar"

Mvh Annelie, bloggläsare från Värmland