- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


fredag 31 januari 2014

Halkfritt

Vid det har laget har väl ingen missat att vi bygger om kattvinden till garderob. Att hitta ett helt outnyttjat utrymme där man kan börja om från absolut början är lycka. 
Visserligen är det massor av timmar och jobb innan färdigt resultat, men man kan också tillåta sig att vara helt fri i tanken just nu.


För tillfället är det golvet som upptar mina tankar mest. Klassiskt i en walk in closet är en tjock, lyxig heltäckningsmatta. Men om jag nu ska kosta på mig att ha ett öppet sinne så hittar jag en hel del andra alternativ också. Alternativ som ger idéer.


En kompassros?


En text?

Kanske Ralph Laurens citat: 

Style is very personal. It has nothing to do with fashion. Fashion is over quickly. Style is forever.



Med tanke på hur lätt jag halkar in på nya inredningsprojekt så borde jag kanske välja ett säkerhetsgolv från Altro.
Som sagt: 

När ingenting är bestämt är allt möjligt.

Världens bästa fredag till er!
Kram Sussie

2 kommentarer:

Våglyckan sa...

Det blir spännande att följa och se resultatet :-)
/maria

Villa Ryttarängen sa...

Kul att det finns så mycket att välja på. Kompassros är så fint. Kraaam Pia