- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


fredag 5 oktober 2012

Detaljbilder från stora hallen uppe

Trågsoffan börjar bli klar. Jag har beställt tyg till dynorna som borde komma vilken dag som helst.

SEN ska jag visa interiörbilder, det lovar jag. Fram tills dess får det bli detaljbilder.
Ni kommer väl ihåg hur det såg ut där uppe i skämsrummet?

Kristallkronan hänger än så länge på prov... 




                                         Det känns som om det kommer att bli fint med den här uppe.


                        En liten glimt av trågsoffan. Tänk, vad detaljer kan förändra uttrycket i ett rum! 

                                                          
                                                          Kudde från Klässbols Linneväveri.


Ljusknapparna är utbytta. Love it!

Stor kram till er alla!
/Sussie

5 kommentarer:

G:a Affären sa...

Skönt och höra att du har ett skämsrum, jag har också ett och tycker det är ok, än så länge.
Det ser spännande ut med de fräscha tygerna till soffan.
Kristallkronor är så fina, jag kikar gärna in sen.

Kramar
Cia

Hem och Harmoni Marie sa...

Ser fint ut det man ser! Jag är helt säker på att det blir underbart.
Ser fram emot fler bilder. :)

Ha en fin helg! Kram Marie

Hanna sa...

Ha en fin avslutning på helgen och en bra start på nya veckan.
kram
Hanna

Anonym sa...

Så fint det ser ut, gillar soffan och kristallkronan.
Kram Birgitta

Anonym sa...

Ser fantastiskt fint ut bara med de små glimtarna vi får se! Att få se helhetsbilder kommer att bli jättespännande, ser fram emot det. Trågsoffan har blivit gustaviansk ser jag..nyfiken! =)

Ha det superhärligt!

Gokramar Veronica