- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


tisdag 22 november 2011

Hej alla goa människor!

Nu har jag vilat färdigt!
Ibland behöver man stanna upp och reflektera lite, innan man kliver vidare.

Nu har jag gjort mitt val, och jag vet att jag valt rätt :-)
Livet är underbart och människor är goda.

I nästa inlägg blir det utlottning tillsammans med Liljeholmens. Liljeholmens har samma förmåga, som människorna runt omkring mig- de lyser upp den mörka och disiga november.

Kram Sussie

6 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Så fint att se dig igen och så fina ord och mycket kärlek du sprider- tack. Kram Johanna

Rummet för välbefinnande sa...

Kram min vän.....
Jag tänker på dig vet du ;)
Mia

Anonym sa...

Kul att du är tillbaka, ibland måste man ta en vilopaus...

Kram Birgitta

♥ Pia... sa...

Nu vet jag inte om min kommentar kom fram.. det stod en massa error igen..
börjar om då.. fast nu kommer jag inte ihåg vad jag skrev förstås!!.. äsch.. det var nåt om gott att du vilat.. skönt att du kommit till insikt med livet :).. och att velpotta jag svamlar runt.. kram på säj..Pia

Att vara någons fru sa...

Ja man måste pausa ibland

Målargården sa...

Helt rätt, ibland bör man stanna upp och tänka till....och låta kroppen gå ner i varv. Hoppas allt är bra nu och att du får en underbar första advent. Kram kram / Eva-Mari