- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


onsdag 29 juni 2011

När kuddar blir konstverk

Eller är det kanske precis tvärtom, att konstverken blir kuddar?


Titta vilka vackra linnekuddar som har fått flytta in hos mig! De kommer från G.Bruce Design och är designade av Gunilla Bruce.

Kanske finns det någon av er, som tycker sig känna igen dem?



Inte så konstigt, de ligger nämligen i Gomorron Sveriges tv-soffa! Celebriteter från världens alla hörn har lagt sin arm omkring dem, när de gästat tv-soffan.

Jag tycker de är SÅ fina! De passar överallt!

Kuddarna finns nu till försäljning hos Granne med Selma.



Glöm förresten inte att anmäla er till Rosens Dag . Träffas, trivs, mys och njut en stund. Och vila gärna armen på en kudde, bedårande vacker...






Senast imorgon, torsdag, behöver jag ha er anmälan för att veta hur mycket jag ska baka. För gôtt kaffe med dôpp, det hör ju liksom till. Vem vet - det kanske blir något bakat med rosor på!?

Kram Sussie

6 kommentarer:

Jenny sa...

Vilka fina kuddar! Tittar inte på det programmet så jag har inte sett dem där, men de var verkligen mysiga!
/Jenny

Anonym sa...

Håller med dig, de är så fina...
Kram Birgitta

Fågel Blå sa...

Vilka underbart vackra kuddar!
och så fina att inreda med!
ha en fin dsag!
Kramar Kathrine

Johanna Stålros sa...

Så fint och ombonat!! Kram Johanna

Beas sa...

Roligt med lite nya kuddar, de passar verkligen till årstiden

Karinas inspiration sa...

Jättefina kuddar och så fint med de vitmålade rokokomöblerna med vita överdrag!