- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


torsdag 15 april 2010

Vinnaren är.....

Tusen tack till Er alla som varit med och tävlat om det fina armbandet från Atenga!

Igår kväll satt jag och skrev lotter för hand, jag tycker det känns mest "säkert" mot att använda slumpgenerator på nätet. Ni vet, jag är ju lite gammaldags så där... Det tog någon timme, men eftersom jag skrivit lotter ända sedan tävlingen startade, så blev det inte så mycket tid ändå.

Och ni var många, vill jag lova, som önskade ett fint armband nu i vår. Med alla dubbla lotter från kommentarer och mail, så blev det till sist 427 (!) st.

GRATTIS till dig!

Maila till mig på grannemedselma@hotmail.com, så hjälper jag dig vidare med kontakt till Agneta.

Och två, av alla fina ögonblick som ni läsare valt att berätta om i era mail gjorde mig lite extra rörd. Stor kram till dig Lena, som blivit fri från din cancer och till dig Ulrika, som nu har en frisk och hjärtopererad son!
Extra stor kram till er!

Kram Sussie

8 kommentarer:

Sussi sa...

Då får man säga GRATTIS till Elzie! ....och du Sussie...hoppas du kommer att ha flera tävlingar om smycken från Atenga. De är UNDERBARA!
Och även om inte jag blev någon vinnare denna gång kommer jag att försöka IGEN och IGEN.. :) Fast först måste jag lära mig hur man länkar från min blogg till bild på en annan blogg...det är säkert jättelätt, men jag är ett SUPERBLÅBÄR..!
Kram
Sussi

Annas skattkammare sa...

Grattis till vinnaren!!
Kram /Anna

Elzie sa...

Nej, men OH vad jag blev glad! Jag som inte har haft någon tur i de här tävlingarna innan och så går jag och vinner det fina. Tusen, tusen tack för att du drog min lott.
Ha en bra kväll.
Kram Elzie

Norregård sa...

Grattis till Elzie!!!
Kul att hon vann!!

Kram Kram Malin

camilla sa...

Ett stort grattis till vinnaren!
Kram Camilla

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Grattis till vinnaren , vilket fint pris !
Nu har jag missat något , helt klart :-(
Ha en trevlig helg !
Kraam/Lotta

Fröken Eko sa...

Grattis till vinnaren och tack för tävlingen :)

/F

Unknown sa...

Grattis till Elzie!
Nu har jag ju ett tag suttit och beundrat det vackra armbandet och blivit mer och mer sugen - så kanske att jag beställer ett till mig nu då...
Kram Allis