- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


fredag 7 augusti 2009

Toan ändrar skepnad...

Som sagt...

Toan har fått sig en uppfräschning i sommar.

Vi har bytt tak, ändrat lister, lagt nytt golv och bytt panel. Det var inte fult eller ens nödvändigt att göra det - men ibland är det skönt att gå på magkänsla.

Ni vet...det är något som inte stämmer längre. Det är något som skulle kunna bli bättre och något som har gjort sitt...

Och fast det finns miljoner andra saker att ta itu med, så är det känslan som är viktigast, just där, just då.

Innan jag låter er se det färdiga resultatet, kommer här några före-bilder.





Slå sönder saker - det är kul för både liten och stor :-)




Ha det så underbart i det vackra vädret!
Kram Sussie

9 kommentarer:

Cc sa...

Så snyggt, otroligt jobb. Tänk att toan är nått man lägger sist på listan. Kram

Anne-Lise på Min Gård sa...

Jag tycker att toaletter VAR fin, så hur fin blir den inte nu?! Ska bli spännande att se resultatet! Väntar...

Hälsningar från Anne-Lise på Min Gård.
www.mingard.se

Anonym sa...

Men herregud människa du har ju en helt underbar toa redan. Hur ska då den " nya " se ut. Så himla spännande att se framöver.

Kramiz Carina

ängeln i vitt sa...

Det var jag som kommenterade och nu är jag inloggad haha.

Kramiz igen / Carina

Kallholmen sa...

Det var ju som sagt inte den fulaste toan man sett på före bilder men som du säger man går på magkänsla och blir sugen att förändra.
Det blir mysigt att se hur det blir.
Ha en mysig helg.
kram carolina.

ANNIKA sa...

Toan var fin förut så nu blir det säkert otroligt fint....
Så bra att intresset går i arv till sonen...
många kramar ANNIKA

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Underbar blogg ja länkar så att ja kan komma tillbaks till dig.. kram sussie

Camilla sa...

HEJSAN!
Jag tycker att den gamla toan var fin,så den nya blir väl super fin...vad spännande!
Kram Camilla

Lotta-livets väv sa...

Så fint! Jag blir alldeles matt när jag läser om alla era projekt! Så mycket kraft och energi ni har....men så blir det fint också!
Ofta finns mer kraft att hämta ur skapndet...så jag förstår er även om jag själv försöker att trappa ner på alla måsten, försöker att se lugnet som något av värde.
Må så gott i sommaren!
Snart börjar väl det andra (eller tredje *blink*) jobbet för dig också!
Kram
/Lotta