- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


söndag 16 augusti 2009

Boken är här!

Kommer ni ihåg när jag för länge sedan skrev om, att vårt hem skulle vara med i en svensk inredningsbok? Nu har boken kommit ut på marknaden.
Igår, var det releaseparty för boken "Romantiska hem och Inspiration i vitt". Vårt hem finns alltså med på några av alla de vackra bilder som ryms i boken.


En trevlig tillställning med mingel, snittar, underhållning och bandklippning. Vill du läsa om de två kvinnor som rott hela projektet iland, kan du klicka här för att komma till Petra och här för att komma till Ingela.

Boken har visst redan sålt slut på många ställen, och en ny tryckning kommer att göras i september. Jag funderar på att köpa in några extra exemplar till försäljning. Maila intresseanmälan (ej bindande) så jag vet om det är idé eller inte.

Cirkapris: 399:- + frakt. Vet inte riktigt vilket pris det ska vara än, men ger ett ungefärligt riktmärke här. Bor du i närheten, kan du ju hämta boken hos mig och betalar då ingen frakt.

Kram Sussie

9 kommentarer:

Viveka på Humlebacken sa...

Inte utan att man blir lite sugen på den... framför allt för att se ditt hem:) Vet du om den kommer att finnas i vanliga butiker??

Unknown sa...

Åh så skoj det var!!! Och det var så otroligt roligt att du och din man kunde komma och vara med! Tack och hoppas det blir fler ggr! Kram Petra

Karin Linnea sa...

Vad roligt det var att träffas och på en så fantastisk fest dessutom!
Boken är ju helt underbar och även författarna.
Hoppas vi kan stråla samman någon mer gång, vi bor ju trots allt i samma landskap.
Ha det bra, Eva-Lena.

Inspiration i vitt sa...

Hej Sussie, det var en underbar dag och jag är så tacksam att det blev så lyckat.
Det var såå roligt att få träffa dig och din man och jag är så glad över det.
Det blir något annorlunda och något speciellt när man äntligen fått ses i verkligheten, det känns värdefullt.
Hoppas att ni hade en trevlig dag och själv känner jag mig helt omtummlad av all uppståndelse.
Den fina flaskan kommer snart att slinka ner var så säker hihi. Tack ännu en gång.
Kram/Ingela.

rustik charm sa...

Den boken är man allt sugen på:) ska lura på det..
Ha en bra dag.
Kram Kristina

Kallholmen sa...

Visst är boken härlig. man kan inte få nog.
Men nu undrar jag var den färdiga toan finns någonstans.
Jag väntar ju på bilder.
Du och din man är så otroligt duktiga på det här med lister,jätte kul att få detalj bilder på hur man gör.
Dom ska jag spara:)
Ha en bra vecka
Kram Malin

Kjeruben sa...

Mmmmm *ønske seg*.
Den boka blir det snakka om i heile bloggeland ;-) Den ser nyyydelig ut og hadde vert spennande å sjå din heim også :D

Anonym sa...

Grattis, vad kul! Det vore väl en idé, du kan ju ge ut inredningsböcker där ni delar med er av era bästa inredningstips!

kram
Karina

ps. Åkte förbi hemma hos dig idag. En kompis håller på att flytta in i ett hus längs din väg så vem vet, jag kanske kikar om jag ser dig ute i trädgården nån gång.

Roberta sa...

Congratulations!! xo Roberta