- Inredning - Trädgård - Recept - Feng Shui - Välkommen till Granne med Selma!


söndag 10 maj 2009

Jag blir så... en,två, tre, fyra!

Ja, arg alltså!

Söndag brukar innebära tid vid datorn. Men idag vill bara jag ha den tiden - inte datorn! Efter mycket möda och stort besvär har jag i allafall lyckats ta mig så långt att jag kan göra ett inlägg.

Jag säger som svärmor Astrid alltid sa:

-Jag blir så en, två, tre, fyra!

Tänkte visa en alldeles underbar strut idag. Om ni någon gång funderar på att köpa något av Miamaria med bloggen Vitt hus med vita knutar, så kan jag bara säga:
Gör det!
Det är välgjort och det är vackert.
Jag hade turen att vinna denna strut hos henne.
Kram Sussie

20 kommentarer:

Annika sa...

Ingen ide o sinne sä..... ta dä longt.... tid har vi ju inte så det räcker nån av oss nu så här i vårtider.... allt man planerat o vill o sen kommer det nåt emellan.... frustrerad.... din vinst var ju så läcker.... o dina blå tallrikar också.... gillar ju blått..... Ha en skön söndag trots regn o blåst..... iaf här är det orkan... Kram Annika

MiaMaria sa...

Hej!

Dessa datorer....

Och tack för dina rara ord...och så fint den passade in bland dina vackra blåa tallrikarna.....

HA´en skön söndag....här ska vi på match....i regnet....burr

MiaMaria

Myownhome sa...

Den var jättefin! Grattis till vinsten. :)

Trevlig fortsatt helg och hoppas att datorn börjar sammarbeta. :)

ANNIKA sa...

Hejsan och Grattis!
Du har verkligen turen med dig och vinsten passar perfekt till ditt porslin.
Idag passar det iallafall att sitta vid datorn för så fort man går utanför dörren så börjar det att regna...
Vi får hoppas på bättre väder efter all blåst och regn.
Vill ha sol och varma vindar...
kramar från ANNIKA

Kallholmen sa...

Vad vacker struten var till ditt porslin, visste hon det eller..?
Visst blir man frustrerad när datorer inte funkar som de ska.
Kram carro

Våglyckan sa...

Jättesött med lilla struten :-)
kram från mig
/maria

STENLYCKA sa...

GRATTIS till den vackra vinsten!
KRAM

Camilla sa...

Grattis till struten!
Den passar perfekt hos dig,den såg verkligen välgjord ut.
Det var en bra sovdag idag,jag har jobbat inatt...då är det gött att krypa ner o sova när det regnar.
Gubben har tvättat huset o hela taket...ska bli husmålning så småningom.
Så min söndagskväll består av att tvätta fönster.....men jag tror att jag har tröttnat på det nu.
Ha en skön vecka!
Kram Camilla

Rummet för välbefinnande sa...

Vad kul, vilken fin strut du vunnit!
Ja, visst är det bra att kunna räkna ibland..... Det känns som om du räknar med eftertryck här!
Ja, nu har jag kommit hem igen och det är skönt. Men, det är sakta mak som gäller.
Sköt om dig!
Kram Mia

Evas Bloppis sa...

Grattis till vinsten .Jättefin strut .passar perfekt till ditt fina porslin

Ja datorer har ett eget liv ibland

Kram Ewa

Tulipa sa...

Vilken fin strut!!!

Och så bra den passade in där!

Trevlig kväll!

mariette

Anna sa...

Söt strut! Den kanske jag dig lite glädje en dag som denna när tekniken bara strular!

Här en liten tävling även hos mig om du skulle vara intresserad!

Anna sa...

Söt strut! Den kanske jag dig lite glädje en dag som denna när tekniken bara strular!

Här en liten tävling även hos mig om du skulle vara intresserad!

Huset vid ån sa...

Jag känner igen mig...Förbaskade Datorer! Ibland är det bättre med penna o papper. Man vill så mycket, men när det blir fel hela tiden...Vad fint det var med den blå struten vid tallrikshyllan ihop med blåa tallrikarna. Ha en Fortsatt bra vecka! Kram Therese

Interiörboden sa...

Hej!

Jag kan bara hålla med dig.
Maria gör mycket fint och hon är sååå duktig.
Struten passade ju jätte bra in bland dina blåa tallrikar :)

Ha en underbar vecka.
Kram Sandra

Fia sa...

Grattis till vinsten! Den passade så fint till din fina tallrikshylla.
Ha en trevlig dag
Fia

Jenny sa...

Vad tråkigt det är när datorn bråkar :( Inte kul alls! Hoppas allt är bra med dig! Helt underbar strut hon har gjort, verkligen superduktig! Ha entoppenbra tisdag. KRAMKRAM!

Jenny-jennyshemochharmoni.blogg.se

Blåbärs och smultronstället sa...

Visst ska datorer bara funka, som bilar...
Vilken fin strut du vunnit, jag gillar din tallrikshylla jättemycket. Är den hemmagjord eller loppisfynd?
Det är så fint att sätta upp fina tallrikar och annat fint.
Jag lägger till dig i min lista, du har en fin blogg.
Kram Susanne

Jenny sa...

Visst kan man bli lite smått galen på datorer! Visst gör hon jättefina grejer, lyckliga du som vann! Och du, spetsmössan är ju för underbar, har sett den förr men har ingen egen. Kanske blir till att skaffa några. /Jenny

Pengastorm sa...

Oj vilken fin strut ska genast titta in på hennes blogg! Vilken lycka att du vann struten!!
Jag håller med din svärmor räkna är bättre än att svära!! Här har vi en "svårlåda" dottern är polis och vi får böta om vi svär!
Kramar